In welke auto rijden we zelf
Mijn ouders (en ik ook wel
) rijden in een Citroen Xantia met meer dan 300.000km op de teller, maar hij rijdt nog goed!
Me ma had een dikke rode Alfa 33, met diepliggende velgen en hele brede banden en een dik alfa geluidje
voor de rest was een een flutauto, en die hebben we dus verkocht.
Me broer had eerst een witte (met zwart dak) Nissan 200Sx Turbo en dik 200PK's. Was echt een dikke kar
.... Maar hijs in de prak gereden door een dronke Censuur, en toen had me broer em opgeknapt en verkocht en van dat geld een zwarte Toyota Mr2 1990 gekocht, dies ook heel dik, en een zeer mooi geluidje dat eruit komt
Me opa en oma rijden in nog btere autos rond
Me oma rijd in een nieuwe Daihatsu Cuore sport rond, en me opa heeft een BMW 5, een Honda S2000 en de nieuwe toyota MR2
en ik wacht tot ik 18 ben om een BMW 325 1990 te kopen
Greetz, Julez
ps. ik had geen zin om fotos toe te voegen, als jullie ze willen kan ik ze erbij doen

Me ma had een dikke rode Alfa 33, met diepliggende velgen en hele brede banden en een dik alfa geluidje

Me broer had eerst een witte (met zwart dak) Nissan 200Sx Turbo en dik 200PK's. Was echt een dikke kar

Me opa en oma rijden in nog btere autos rond

Me oma rijd in een nieuwe Daihatsu Cuore sport rond, en me opa heeft een BMW 5, een Honda S2000 en de nieuwe toyota MR2
en ik wacht tot ik 18 ben om een BMW 325 1990 te kopen

Greetz, Julez
ps. ik had geen zin om fotos toe te voegen, als jullie ze willen kan ik ze erbij doen

- Jolly Club
Goed verhaal, en ja... ik wil de foto's zien !!Me broer, dies ook heel dik, had eerst een witte (met zwart dak) Nissan 200Sx Turbo en dik 200PK's. Was echt een dikke kar .... Maar hijs in de prak gereden door een dronke Dat mag jij helemaal niet zeggen van je moeder!, en toen had me broer em opgeknapt en verkocht en van dat geld een zwarte Toyota Mr2 1990 gekocht, dies ook heel dik, en een zeer mooi geluidje dat eruit komt
Me opa en oma, ook heel dik, rijden in nog btere autos rond
en ik wacht tot ik 18 ben, en heel dik, om een BMW 325 1990 te kopen

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
-
Vandaag een auto gekocht voor mijn meisje:
Een Fiat Seicento met slechts 40dkm, en in keurige staat.
Ziet er leuk uit dit wagentje, is goedkoop in gebruik en rijdt opvallend volwassen!
De Sei is aangeschaft bij de dealer en keurig afgeleverd met GB en garantie e.d.

Een Fiat Seicento met slechts 40dkm, en in keurige staat.
Ziet er leuk uit dit wagentje, is goedkoop in gebruik en rijdt opvallend volwassen!
De Sei is aangeschaft bij de dealer en keurig afgeleverd met GB en garantie e.d.

"Some are born great, some achieve greatness...
...and some have greatness thrust upon them"
...and some have greatness thrust upon them"
- Donkervoort
James Dean wannebee foto...
Nee ziet er top uit. Ruimte tussen de kas en de band net iets kleiner maakt best wel een groot verschil.

Nee ziet er top uit. Ruimte tussen de kas en de band net iets kleiner maakt best wel een groot verschil.

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

Omdat de S2000 van opa lang duurt hier alvast de mijne:

En ja dat is zandvoort.
http://www.autopics.nl/show.php?id=73&p ... totaal=306
Filmpje van drie rondjes:
http://homepage.mac.com/isbjorn/.Public ... V07323.MPG
Ronde drie is de uitloop ronde.
10 meg!!!!
Wel op klein formaat en mijn remmen waren bagger, vandaar dat ik zo vroeg en niet te hard rem. (die worden binnenkort opgewardeerd.)

En ja dat is zandvoort.

http://www.autopics.nl/show.php?id=73&p ... totaal=306
Filmpje van drie rondjes:
http://homepage.mac.com/isbjorn/.Public ... V07323.MPG
Ronde drie is de uitloop ronde.
10 meg!!!!
Wel op klein formaat en mijn remmen waren bagger, vandaar dat ik zo vroeg en niet te hard rem. (die worden binnenkort opgewardeerd.)
- Donkervoort