Nog nooit zo'n heimwee gehad naar een model.... Had altijd gezegd, mijn SLR gaat nooit weg, mooie Lorinser velgen eronder geplaatst, die het model nog gewoon liet rijden en sturen en ook voor en achter verlaagd... Stond erg goed naast mijn AA Carrera GT, de enige die naast deze twee ontbrak was de Ferrari Enzo....toch maar van BBR, omdat er gewoon geen beter model van gemaakt is, tot op heden. Maar goed, deze is nog niet toegevoegd en nota bene krijg ik van forumlid
An offer I could not refuse...dus ik toegegeven...en weg SLR...dit was hem:
En toen begon de zoek tocht naar een nieuwe (maar ik wilde er geen torenhoog bedrag voor neer tellen), maar natuurlijk niet te vinden....totdat ik voor het eerst enkele weken geleden naar beurs in Houten ben geweest. Errug leuk en ik was ook met goed gezelschap
Had mij voor genomen om alleen te gaan kijken en om dat veilig te stellen, weinig geld meegenomen....zie ik daar die SLR van CMC

...ook nog in het zwart...en ook nog voor een zeer acceptabele bedrag. Helaas geen doos...
Maar geen doekoes meegenomen
Week later contant opgenomen met de verkoper, deal rond gemaakt en deze heeft hem opgestuurd...pics:

Model was stoffig, heb hem helemaal gepoetst en staat er nu glimmend bij...

Echt onbegrijpelijk dat ze niet de juiste grote velgen hebben gemonteerd. Zijn wel van aluminium...maar zelfs dat geeft hem niet de juiste uitstraling...deze worden dus vervangen, zodra ik de juiste velgen heb gevonden.
Uiteraard als ik weer Lorinser velgen heb gevonden (als je ze toevallig hebt liggen, aarzel dan niet om mij een PB te sturen

) zullen deze weer onder dit model komen. Heb ook Brabus velgen besteld, maar die Lorinser velgen zijn vééél mooier...toch Ate? (eigenaar mijn vorige SLR)