Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Bedankt weer voor jullie reakties! De HPI modellen zijn zeker schitterend gedetailleerd!
In één adem door. De Monza van Schuco in het rood wilde ik niet maar deze wél. Minichamps heeft er een skitterend model van gemaakt.
De velgen zijn bij deze MC wat reëler weergegeven dan bij de Schuco-versie. Dit was overigens niet dé reden voor de aankoop van de MC maar omdat ik vind dat het model van Schuco er oudbolliger uitziet in de rode kleurstelling. De grote velgen vind ik bijvoorbeeld mooi staan onder mijn Jamaïcaans gele Senator van Schuco.
Nee, Niek. Ik plemp gewoon alles neer wat ik heb. Soms snel achter elkaar, soms met een week ertussen. Er komen nog veel update's. De Monza en de Ferrari zijn nieuwe aanwinsten.
Inderdaad, MC weet wél dat die Monza niet op 18" reed destijds. Mooi model, blijft een fraai geproportioneerde auto.
Wat die Rover 75 betreft: de lijnen zijn meer in harmonie dan die van de S-type. Ik ben nooit een fan van de S geweest, de minst geslaagde Jag in jaren.