In een recente Autoweek kreeg bovenstaand model slechts 2 sterren

Ja ik las hem ook, het wordt tijd dat ik de Autoweek eens mail en m'n beklach doe over de Miniweek sectie....J@sper schreef:In een recente Autoweek kreeg bovenstaand model slechts 2 sterren
Dat hele Miniweek gebeuren gaat nergens over, zij halen de prijs van dure bedrijven. En hebben gewoon te weinig verstand van modelauto's om zoiets te maken.Mr. Dj M. schreef:Ja ik las hem ook, het wordt tijd dat ik de Autoweek eens mail en m'n beklach doe over de Miniweek sectie....J@sper schreef:In een recente Autoweek kreeg bovenstaand model slechts 2 sterren
Denk dat dit nog even ietsjes langer duurd, verwacht eerst de modellen die al in wat definitievere staat zijn, zoals de Renault 25. Erg gaaf trouwens in die bruine kleur. Als de uitvoering nou hetzelfde is als in een autokampioen van vorig jaar...freeroad schreef:Zag al mooie Prottotype's staan van de R26R en Espace F1 in het Ottomobile 1:18 topic.
Iemand enig idee, welke maand deze komen als ik zo kijk naar hoe ze er nu bij staan. Denk ik dat ze al in Mei komen!
Dat gaan we nog eens checken!Rossy schreef:Baccara of Monaco?
togicollector schreef:is er al een foto gesignaleerd van de 25? Of heb ik daar overheen gelezen...
Koen
Ik kom net terug bij Mr. Dj M. vandaan en kan je vast zeggen dat zowel de Visa als de Golf er goed uit zien.frankrijkrijder schreef:Ik ben echt benieuwd naar de visa en golf hoe ze er in het echt uit zien
Ik zou ook graag de alpine willen