Collectie van Bieck (1:18 24/7)
- vivado ferrari collection
- Contacteer:
- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Prachtige modellen en super kwaliteit foto's.
Maar ik vind ze wel erg steriel worden zo, het zou een reclamefoto kunnen zijn van de fabrikant

Maar ik vind ze wel erg steriel worden zo, het zou een reclamefoto kunnen zijn van de fabrikant

Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

- Donkervoort
- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
Thanks, dat steriele ben ik wel met je eens, maar dat krijg je nu eenmaal als je de verlichting zo goed mogelijk wil doen. Het wordt wellicht tijd voor wat meer experimenteren.model1op43 schreef:Prachtige modellen en super kwaliteit foto's.![]()
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
Vandaag had Schuiten miniaturen in Rotterdam weer eens een actie, tweede model voor de halve prijs. Hoewel ik eigenlijk een tijd geen nieuwe waggies wou kopen, kon ik me toch niet inhouden en ben met deze twee schitterende rode Yanks thuisgekomen:
Corvette Z06

Dezes had ik al van Hotwheels in het geel, maar de AA is toch een flink stuk mooier, vooral de lak en velgen.
Shelby GT 500 Ford Mustang Cobra SVT Concept

Prachtig modelletje ook met een mooie motor, interieur en lekkere dikke velgen.
Hope you liked it!
Corvette Z06

Dezes had ik al van Hotwheels in het geel, maar de AA is toch een flink stuk mooier, vooral de lak en velgen.
Shelby GT 500 Ford Mustang Cobra SVT Concept

Prachtig modelletje ook met een mooie motor, interieur en lekkere dikke velgen.
Hope you liked it!

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
- Jolly Club
Voor de Corvette kan ik mijn algemene opinie over Amerikaanse auto's wel weer neerpennen hierzo, maar dat zou wel makkelijk zijn.
Gelukkig gaf Schuiten de tweede bijna weg, en kan ik daarom eens positief reageren op een update des Bieck's.
Vind de Mustang errug stoerrr, vooral omdat deze versie die raampjes voor zijn koplampen heeft die de concept ooit ook had, maar die Ford voor de standaard produktie-versies helaas heeft laten vervallen.
Zeer strak model, ben dol op rode Fords

Gelukkig gaf Schuiten de tweede bijna weg, en kan ik daarom eens positief reageren op een update des Bieck's.

Vind de Mustang errug stoerrr, vooral omdat deze versie die raampjes voor zijn koplampen heeft die de concept ooit ook had, maar die Ford voor de standaard produktie-versies helaas heeft laten vervallen.
Zeer strak model, ben dol op rode Fords

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -