Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Bedankt vooral Wieldop die mijn lievelings auto betitelde als hamstertje.. De volgende in lijn is een dikke Amerikaan die vernoemd is naar de racebaan in Eastaboga, Alabama. http://en.wikipedia.org/wiki/Talladega_Superspeedway
Over de kwaliteit van deze Maïsto kan ik duidelijk zijn: die is niet al te best als je een AA gewend bent. Dit is mijn eerste. De afwerking van de lak bijvoorbeeld laat te wensen over maar ook de voorruit. Daar zie je gewoon dingen als printplaatoverblijfselen plus een gat waar de binnenspiegel inzit Het is natuurlijk wel een gave Amerikaan dus ik wilde hem hebben. Je kan trouwens duidelijk overeenkomsten zien met andere Ford produkten van die tijd uit verschillende werelddelen: Europa, Australië. Dat heb ik hier gezien op het forum
Qua vormgeving niet een van de mooiste Amerikaanse Fords om eerlijk te zijn. Vind de verhoudingen een beetje raar. Het model mag er zeker zijn en je hebt er vast ook geen AA prijs voor betaald
dat zijn de autos met jeugd sentiment
naar geen geld kijken en maar scheuren in zon ding en achter je hoorde je kling kling dat waren de knaken op straat
nee wolf kun je hem beter in je kast hebben staan
MC-LAREN FAN for ever ....... MC-LAREN F1 teller nu op 91 1:18