Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
de golf en de modus uit je post hierboven bijvoorbeeld... die zijn niet echt om wakker van te liggen...
die viper heb ik wel een goed gevoel bij en ik wil hem wel aanschaffen, denk dat die echt wel vergelijkbaar is met de 1:64 autoarts
Nu, voor je info: De Viper wordt in een mooie displaybox geleverd. De Golf en de Modus zijn uit de "speelgoed"-serie "MiniJet" (ongeveer 1:55 - 1:60). Deze zijn goedkoper en dus minder gedetailleerd (Maar in vergelijking met Matchbox of Majorette nog altijd veel beter)
De 1:64 modellen zijn erg goed te noemen qua detail en ik kan je ze aanrade als het je gaat om detail en precisie.
tom schreef:Leuke modellen, ik heb vrijdag naar de Golf staan kijken en ik vond 'm juist hardstikke leuk. Het is dat-ie niet in mijn verzameling past...
Tom: Ik snap wel een beetje dat sommige mensen het detail te min vinden. Voor mij is het wel goed, ik heb hem vandaar ook in de verzameling.
Voila si, Ik vind dat ook !!
De meeste zullen het merendeel van mijn modellen maar niks vinden en zien er geen patroon in, maar je bent toch vrij om te kopen wat je wilt en wat je zelf schoon vind !