Jelmer's Ferrari's (alweer) Terug van Weggeweest

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Bracer

Bericht door Bracer »

:shock: Mooi rood is niet lelijk nee, dat ziet er top uit met die 3 kasten, optimaal plaatsgebruik ook he :thump_up:
Die GTO is er idd op vooruitgegaan met zijn nieuwe velgen, maar idd wel duur zeg :? wacht in spanning op de foto's van je nieuwe aanwinst :mrgreen:
Afbeelding
jelmer
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door jelmer »

Die GTO is er idd op vooruitgegaan met zijn nieuwe velgen, maar idd wel duur zeg :?
Je moet wat voor je hobby over hebben :wink:
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Dat is een waarheid als een koe, dat je wat over moet hebben voor je hobby. Als je dat niet hebt kun je net zo goed niks verzamelen. Mijn eerste wagens waren ook goedkoper dan de auto's die ik nu tegenwoordig aanschaf....Maargoed iedere gek heeft zo zijn gebrek...en bij ons is dat modelauto's :thump_up: :thump_up:
En hoe duurder, hoe mooier meestal :dance: :dance:
Afbeelding
Bracer

Bericht door Bracer »

Dat is een waarheid als een koe, dat je wat over moet hebben voor je hobby. Als je dat niet hebt kun je net zo goed niks verzamelen. Mijn eerste wagens waren ook goedkoper dan de auto's die ik nu tegenwoordig aanschaf....Maargoed iedere gek heeft zo zijn gebrek...en bij ons is dat modelauto's
En hoe duurder, hoe mooier meestal

Daar spreek ik je niet in tegen nee, ik ga zelf tegenwoordig ook voor de duurdere modellen omdat ze er beter uitzien, maar soms duurt t echt n eeuwigheid voordat ik t geld weer bij mekaar heb voor ene :doh: daarom maar knutselen met wat goedkopere materialen voor de Bburago's voor mij :? :mrgreen:
Afbeelding
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Ik koop ook niet iedere week een nieuw model. Meestal koop ik het model alleen als ik het geld er voor heb of als ik het persee wil hebben. Dan maar wat langer wachten, maar daardoor wordt het sparen wel steeds leuker. En mensen hebben verschillende smaken. Jelmer heeft bijv. netzoals sommige andere een verzameling ferrari's en ik spaar weer andere auto's. Daardoor heb je veel stof om over te praten :thump_up: :thump_up:
Afbeelding
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Jelmer, ik zie dat je al wat gevonden hebt. Zodra ik weer wat zie staan laat ik je het z.s.m weten :wink:
jelmer
Contacteer:

Bericht door jelmer »

kheb respect voor je verzameling
dank je :mrgreen:

ik vind een ferrai eingelijk niet mooi, veel te veel hoekige modelle.
Afbeeldingals je dit hoekig noemt?

Maar goed... ik vind weer niks aan die gestylde auto... En het is maar goed dat niet iedereen Ferrari's verzameld, anders was er voor mij niks overgebleven!!

Jelmer, ik zie dat je al wat gevonden hebt. Zodra ik weer wat zie staan laat ik je het z.s.m weten
:D :thump_up: toppie
jelmer
Contacteer:

Bericht door jelmer »

ik heb sinds vandaag een eigen site! (met dank aan BU voor z'n linkje!)

Het is een simpele, gewone site en is nog niet klaar. Ik heb er nog maar een paar foto's opgezet en er komen zo nu en dan een paar bij.

ALLE COMMENTAAR IS WELKOM OM DE SITE LEUKER, OVERZICHTELIJKER, ZINVOLLER EN/OF DUIDELIJKER TE MAKEN!!

http://www.freewebs.com/ferrariopschaal/
Afbeelding
Bracer

Bericht door Bracer »

ziet er basic en overzichtelijk uit Jelmer! Is die opstelling van freewebs standaard ofzo, BU had em namelijk ook, want dan ga ik het ook eens proberen :mrgreen:
Nette foto's ook :thump_up:
Afbeelding
jelmer
Contacteer:

Bericht door jelmer »

de opzet is in zoverre standaard zoals ik het heb, maar je kan alles wel een ander kleurtje geven of een iets ander figuurtje. Het is heel simpel en makkelijk om te maken.
Afbeelding
Bracer

Bericht door Bracer »

okey dan moet ik daar eens werk van gaan maken, mn pagebuilder proggie werkt namelijk niet zo fijn :? bedankt voor de tip (jij ook BU) :mrgreen:
Afbeelding
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Wanneer krijg je je F50 :?:
jelmer
Contacteer:

Bericht door jelmer »

die zou ik gisteren krijgen, maar de post is nog niet geweest... K*T TPG, ze moeten opschieten anders word ik ongeduldig.

Ik had ook zo'n TrackTrace nr. gekregen maar die doet het niet :?
Afbeelding
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Jelmer, begint een mooie site te worden. Die layout had ik eerst ook alleen dan in het blauw. Het ziet er mooi en overzichtelijk uit. Wanneer hij helemaal klaar is moet je maar ff pben dan zet ik wel een link op mijn site voor jou.
Veel succes met bouwen :thump_up: :thump_up:
Afbeelding
Tim

Bericht door Tim »

Toch een mooie verzameling. Site werkt ook makkelijk, en ik hoop voor je dat je pakje binnen is.
Plaats reactie