Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Vandaag een bijzondere auto gescoord op de Namac beurs:
Porsche 908 turbo van Tokoloshe Models (had er nog nooit van gehoord). Schijnt Italiaans te zijn en handgebouwd (????). Ik wist niet eens dat deze auto als model verkrijgbaar was, al hoopte ik er wel op.
foto in 2010 vervangen door actuele versie
Laatst gewijzigd door model1op43 op ma 30 nov 2015 22:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Leuk model...niet geheel mijn smaak.
Afwerking ziet er fantastisch uit op de foto, is dat in werkelijkheid ook zo??
weer een bij je verzameling....goed gedaan.
merk zegt mij ook niets.
Ziet er zeer netjes uit Toch is de beurs in Houten nog niet zo slecht. Weet je in ieder geval waar je de komende tijd weer voor kan sparen. De volgende beurs Want ik ben er al een paar keer geweest, en elke keer kom je toch weer andere (oude) dingen tegen.
Ik heb al mijn Porsche 956 en 962's eens bij elkaar gebracht in een nieuwe vitrinekast. Het zijn er 49 en ik moet zeggen dat het resultaat best indrukwekkend is. Er horen nog glazen deurtjes in, maar die had ik er voor de foto nog even uit gelaten.
Andere nieuwtjes in mijn verzameling zet ik hier binnenkort neer, als ik m'n website ge-update heb (wordt nog hard aan gewerkt ).
Laatst gewijzigd door model1op43 op zo 11 apr 2004 18:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee, de kast is van Kibri (http://www.kibri.com). Volgens mij is hij oorspronkelijk bedoeld voor modeltreinen, maar 1:43 gaat ook uitstekend zoals je ziet.
Ik was een beetje aan het experimenteren met een nieuw achtergrondje voor mijn modelauto's op de webpagina. Het is nog niet naar mijn zin, maar wel vast een leuke gelegenheid om mijn nieuwste aanwinst te tonen: de TVR Tuscan (Le Mans 2003) van Spark.
Ziet er inderdaad goed uit. Ik vind die oddballs op LM altijd leuk, geldt ook voor de Morgan (niet mooi, wel leuk en excentriek). TVR is altijd goed...
Je hebt je idee van die brugdiorama uitgevoerd zie ik (heb je toevallig dat plaatje in die grote die je gebruikt hebt ook voor mij of stond die al in mijn topic?)
Ik neem aan dat je eigenlijk de weg had willen doortrekken in je diorama zodat het model erin valt?
Het idee is in elk geval super , zoiets zou ik ook wel willen maken.