wat?!? 277euro voor een 1:43 minichampsdannyl schreef:vandaag heb ik deze in de gaten gehouden , en ben blij dat ik hem al heb voor een normale prijs

wat?!? 277euro voor een 1:43 minichampsdannyl schreef:vandaag heb ik deze in de gaten gehouden , en ben blij dat ik hem al heb voor een normale prijs
nee het is de gek die het er voor geeft daardoor worden andere mensen hebberig en gaan dan meteen hoog inzetten op ebay117ayrton schreef:Tja die is goed gek dan ,ik klaag al als er iemand 150 euro vraagt voor een McLAREN van Minichamps.trouwens heb die Porsche in de winkel gekocht voor 45 euro vond dat al meer dan genoeg.
Daar heb je helemaal gelijk in ,en spijtig genoeg zijn er altijd van die gekkenborbase schreef:nee het is de gek die het er voor geeft daardoor worden andere mensen hebberig en gaan dan meteen hoog inzetten op ebay117ayrton schreef:Tja die is goed gek dan ,ik klaag al als er iemand 150 euro vraagt voor een McLAREN van Minichamps.trouwens heb die Porsche in de winkel gekocht voor 45 euro vond dat al meer dan genoeg.
gr rob
schandalig !