Markopolo schreef:Zo is Mol echt niet alleen met Schumacher hoor, want Zondag werd Fisichella door hem opgehangen, doodgeschoten, overreden en verbrand, alleen omdat hij een verkeerde move maakte wat toch wel gewoon een race incident was. Maar als Herr Schum een goede race gereden heeft of Ferrari opermachtig is, komt Olav veren te kort, dus het is maar net wat je wilt horen. Hij vind het gewoon leuk om een rijder of team tot de grond toe af te branden dan dat positief naar een ander team kijkt.
Ik heb Zondag niet naar SBS gekeken, maar als dit inderdaad zo is, hoe hij Fisico heeft afgetroeft, dan is dit diep treurig.
Je hebt inderdaad gelijk, als Schumacher de volgende race weer wint, dan wordt hij met Ferrari weer de hemel ingeprezen. Maar ik blijf erbij, dat Mol toch meer anti Schumacher is, dan welke andere coureur ook.
St. Paul schreef:Mol is idd alleen negatief over een rijder als ie niet op 1 rijdt. Als Schumacher eerste rijdt noemt hij hem plots Schumi. Barrichello heet dan plots Rubino, Coulthard plots DC etc etc.
Nu je het zegt, heb je inderdaad gelijk.
Niet iedereen zal het met mij eens zijn, maar voor mij mogen ze Mol de laan uit sturen en iemand anders hiervoor in de plaats zetten. Uiteraard wel iemand met dezelfde kennis over de autosport als Mol die heeft. Ik neem toch aan, dat Nederland nog wel zulke reporters kan vinden.