Ik heb het echte helmaal gehad met Ferrari

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Droes
Schaal: 1:18

Bericht door Droes »

boerke04 schreef:
Droes schreef:Ipv van elkaar te bekritiseren over waarom teams het nu ineens slecht doen, zou je beter ff een goed woordje plaatsen voor Teams die het moeilijk gehad hebben en nu er ineens staan, zoals Toyota & Renault.
Maar dat is er blijkbaar teveel aan voor een verwende Ferrari,Mercedes,BMW fan :thump_down:

Vind het zielig :eh:

Ik hou je niet tegen om een "Wat is Renault toch geweldig" topic te openen.

Nee, is niet nodig, we hebben dit zaagtopicje toch al?

Wat is dan het nut van 80% van de fora op het Internet?

Je hebt ook fora waar men pas spreekt wanneer men zeker is, lekker handig om discussies te vermijden..
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

[quote="boerke04want wat blijft er weinig volk over als je alle "rode petjes" van de tribune haalt.[/quote]

Laat ik net 2 jaar geleden een Renault petje hebben gekocht :dance:
Niels
Contacteer:

Bericht door Niels »

Carfanatic schreef:
Muiter schreef:Ik wil nog even kwijt dat als Mol de waarheid sprak en Ferrari tegenwoordige een vetorecht heeft of krijgt ik daar niet vrolijk van wordt :thump_down:

het meest belachelijke vond ik nog wel dat mol vertelde dat alle teams 3 miljoen dollar aan ferrari betalen zodat ferrari mee blijft doen met de f1. :thump_down:

Ja, en dat is wel de fout van Ferrari..... ja volgens het Concorde verdrag moeten ze dat betalen maar dat hebben die SUKKELS van andere teams toch echt zelf ondertekent.
Afbeelding
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Droes schreef:Ipv van elkaar te bekritiseren over waarom teams het nu ineens slecht doen, zou je beter ff een goed woordje plaatsen voor Teams die het moeilijk gehad hebben en nu er ineens staan, zoals Toyota & Renault.
Maar dat is er blijkbaar teveel aan voor een verwende Ferrari,Mercedes,BMW fan :thump_down:

Vind het zielig :eh:

Ze staan er niet nu ineens, Renault en Toyota zijn al wat jaartjes bezig nu om vooraan te komen, en dat gaat niet vanzelf, en met het budget dat bv. Toyota heeft mag dat eigenlijk ook wel. Begrijp me niet verkeerd, ik heb gister aardig genoten van de race, maar je bent meestal toch fan van een bepaald merk. net zoals jij je nu aan voelt gevallen omdat zoals jij zegt geen lof over bv. deze team gesproken wordt. Misschien moet je fora's dan toch eens beter lezen. (En ik zal in het vervolg het teampje achter de rijder zetten :thump_up: zal je bij mij i.i.g. zien dat ik vol lof spreek, tsja dat ik een bepaald team niet mag is mijn zaak en vrijheid van mening uiting mag hier nog steeds)
En ik mag dan Mercedes (McLaren ;)) fan zijn, verwend ben ik zeker niet, vanaf 2002 staan we ook al aardig droog qua goed voor de dag komen

Droes schreef:Quote:
Wat is dan het nut van 80% van de fora op het Internet?

Je hebt ook fora waar men pas spreekt wanneer men zeker is, lekker handig om discussies te vermijden..

Forum zijn gemaakt om te disusseren, daar iedereen zijn eigen verhaal kwijt kan, gezellig verjaardagen hebben jullie dan, waar iedereen ja en amen zegt. :|
The Red Dream

Bericht door The Red Dream »

Muiter schreef:Ik wil nog even kwijt dat als Mol de waarheid sprak en Ferrari tegenwoordige een vetorecht heeft of krijgt ik daar niet vrolijk van wordt :thump_down:

Ben ik blij, dat ik niet naar SBS heb gekeken. Dan was ik weer over de rooie gegaan met die Mol.
Of Olav Mol wel precies weet wat zich achter de schermen van de F1 afspeelt. Nee, als hij maar telkens Ferrari cq Schumacher kan bekritiseren. Daar is hij super goed in. Hij hoeft maar ergens iets in de achtergangen te horen over Ferrari en hij maakt er weer een giga anti-Ferrari verhaal van.
Als Mol het lef had, dan stelt hij zijn kritiek over Ferrari voor aan het Ferrari team zelf, maar dan wel met de camara erbij.
Ben benieuwd wat Mol de volgende race weer te bekritiseren heeft over Ferrari cq Schumacher.

Niels schreef:Ja, en dat is wel de fout van Ferrari..... ja volgens het Concorde verdrag moeten ze dat betalen maar dat hebben die SUKKELS van andere teams toch echt zelf ondertekent.

Of het sukkels zijn of niet, dat kan ik niet beoordelen. Maar het zullen toch gegronde redenen zijn, dat ze ondertekent hebben. Anders ondertekenen de overige teams toch uiteraard niet (9 staat tot 1). En die redenen weet ook Olav Mol niet.
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

The Red Dream schreef:

Ben ik blij, dat ik niet naar SBS heb gekeken. Dan was ik weer over de rooie gegaan met die Mol.
Of Olav Mol wel precies weet wat zich achter de schermen van de F1 afspeelt. Nee, als hij maar telkens Ferrari cq Schumacher kan bekritiseren. Daar is hij super goed in. Hij hoeft maar ergens iets in de achtergangen te horen over Ferrari en hij maakt er weer een giga anti-Ferrari verhaal van.
Als Mol het lef had, dan stelt hij zijn kritiek over Ferrari voor aan het Ferrari team zelf, maar dan wel met de camara erbij.
Ben benieuwd wat Mol de volgende race weer te bekritiseren heeft over Ferrari cq Schumacher.

Zo is Mol echt niet alleen met Schumacher hoor, want Zondag werd Fisichella door hem opgehangen, doodgeschoten, overreden en verbrand, alleen omdat hij een verkeerde move maakte wat toch wel gewoon een race incident was. Maar als Herr Schum een goede race gereden heeft of Ferrari opermachtig is, komt Olav veren te kort, dus het is maar net wat je wilt horen. Hij vind het gewoon leuk om een rijder of team tot de grond toe af te branden dan dat positief naar een ander team kijkt.
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Zondag werd Fisichella door hem opgehangen, doodgeschoten, overreden en verbrand, alleen omdat hij een verkeerde move maakte wat toch wel gewoon een race incident was.

Juist, daar heb ik me dus echt kwaad om gemaakt, Raikkonen pakte het ietsje slimmer aan met Massa....als Webber het ècht zo goed had geweten met zijn drukke handgebaren, en even had ingehouden, had 'ie hem misschien zo weer achter de glijdende Renault langs kunnen steken :think:

Er was veel ruimte, en de Renault zat volledig naast de Williams......denk dat elke èchte coureur daar had geprobeerd zijn verloren positie terug te pakken.

Mol's reactie was zwaar overdreven en mijn inziens volledig misplaatst, zeker als je bedenkt dat er rond Fisichella simpelweg nooit incidenten zijn.

Al dacht Ralf S daar op de Nurburgring in 1997 héél anders over, maar ja ...da's Ralf :mrgreen:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Jolly Club schreef:
als Webber het ècht zo goed had geweten met zijn drukke handgebaren, en even had ingehouden, had 'ie hem misschien zo weer achter de glijdende Renault langs kunnen steken :think:

Idd in die bocht waren toch zat andere die wel een overtuigende inhaalactie konden maken. Als er een bocht is waar het kan... Buitenom lukt maar weinig... ( Coulthard keer bij MS in een andere race. :mrgreen: )

Mol is idd alleen negatief over een rijder als ie niet op 1 rijdt. Als Schumacher eerste rijdt noemt hij hem plots Schumi. Barrichello heet dan plots Rubino, Coulthard plots DC etc etc. Bij Mol is niks meer dan een lelijke slechte vlieger. Ligt er maar net aan welke kant de wind op waait, die kant zet ie zijn neus op. Als MS de volgende race wint is Mol de eerste die gaat zitten schreeuwen dat ie wel wist dat Ferrari zich niet zomaar zou laten pakken en dat ze zo goed zijn en heet MS gewoon weer Schumi. En moet ie zoals Curbstone zei waarschijnlijk al die rode auto's weer onder zijn bed vandaan halen.

Trouwens ik snap niet waarom Ferrarifans nu plots over Mol vallen. Over Mclaren en Mercedes was hij ook vaak niet echt positief. Net als Mol zijn wel meer mensen die een baan hebben die boven hun hoofd ligt. Lekker belangrijk.
The Red Dream

Bericht door The Red Dream »

Markopolo schreef:Zo is Mol echt niet alleen met Schumacher hoor, want Zondag werd Fisichella door hem opgehangen, doodgeschoten, overreden en verbrand, alleen omdat hij een verkeerde move maakte wat toch wel gewoon een race incident was. Maar als Herr Schum een goede race gereden heeft of Ferrari opermachtig is, komt Olav veren te kort, dus het is maar net wat je wilt horen. Hij vind het gewoon leuk om een rijder of team tot de grond toe af te branden dan dat positief naar een ander team kijkt.

Ik heb Zondag niet naar SBS gekeken, maar als dit inderdaad zo is, hoe hij Fisico heeft afgetroeft, dan is dit diep treurig. :thump_down:

Je hebt inderdaad gelijk, als Schumacher de volgende race weer wint, dan wordt hij met Ferrari weer de hemel ingeprezen. Maar ik blijf erbij, dat Mol toch meer anti Schumacher is, dan welke andere coureur ook.

St. Paul schreef:Mol is idd alleen negatief over een rijder als ie niet op 1 rijdt. Als Schumacher eerste rijdt noemt hij hem plots Schumi. Barrichello heet dan plots Rubino, Coulthard plots DC etc etc.

Nu je het zegt, heb je inderdaad gelijk.

Niet iedereen zal het met mij eens zijn, maar voor mij mogen ze Mol de laan uit sturen en iemand anders hiervoor in de plaats zetten. Uiteraard wel iemand met dezelfde kennis over de autosport als Mol die heeft. Ik neem toch aan, dat Nederland nog wel zulke reporters kan vinden.
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

De afgelopen maanden heeft Ferrari binnen het paddock geen vrienden gemaakt. De negen andere teams hebben een testbeperking ondertekend en Ferrari weigert tot dusver dit voorbeeld te volgen. Ondertussen richten de Italianen zich volledig op hun eigen testprogramma. Nu wil Ferrari toch de andere teams tegemoet komen door een geplande test in Silverstone aan zich voorbij te laten gaan.

Naast dat de overige teams maximaal dertig dagen per seizoen testen is het ook niet toegestaan om op twee circuits tegelijk actief te zijn. Ook is overeengekomen dat een maand voorafgaande aan een Grand Prix er niet meer op dit circuit getest mag worden. Ferrari had echter een test gepland staan op het circuit van Silverstone in de maand juni. Deze test zou gaan plaatsvinden van 21 tot 24 juni en ze zouden daarmee minder dan een maand voorafgaande aan de Grand Prix van Silverstone op dit circuit testen.

Het Italiaanse team lijkt zich niet verder van de andere teams te willen keren en is nu bereid deze test aan zich voorbij te laten gaan. Mocht het zo zijn dat de andere teams ook op deze dagen er zouden willen gaan testen, dan is Ferrari hierbij ook aanwezig. Het zal dus van de concurrentie afhangen of het team daar de nodige data kan gaan verzamelen. Mochten de andere teams zich aan de opgestelde regels houden, vind er echter geen test plaats in de maand juni op het circuit van Silverstone.

?Als de anderen het niet doen, zullen wij het ook niet doen?, aldus een bron binnen het team tegenover Autosport-Atlas. ?Het is niet onze bedoeling om een oneerlijk voordeel ten opzichte van de andere teams te behalen. Daarom zullen we niet op circuits testen waar de anderen ook niet testen.?

Een woordvoerder van het team bevestigde de woorden van de bron binnen het team. ?We wachten de beslissing van de andere teams af, er is verder geen andere week waarop een test op Silverstone mogelijk is. We gaan alleen naar Silverstone als de anderen het hier mee eens zijn?, aldus een woordvoerder van Ferrari.

Bron: Formule1Nieuws.nl
Curbstone Models
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

Heeft iemand al niet eens een liedje gemaakt....

Als je wint
... heb je vrienden
Rijen dik
... echte vrienden

En als je wint..
... nooit meer eenzaam

zólang je wint.... :?

Het is in "real life" al niets anders als in de F1... je bent zo goed als je laatste wedstrijd....
St. Paul

Bericht door St. Paul »

motorhead schreef:Het Italiaanse team lijkt zich niet verder van de andere teams te willen keren en is nu bereid deze test aan zich voorbij te laten gaan. Mocht het zo zijn dat de andere teams ook op deze dagen er zouden willen gaan testen, dan is Ferrari hierbij ook aanwezig. Het zal dus van de concurrentie afhangen of het team daar de nodige data kan gaan verzamelen. Mochten de andere teams zich aan de opgestelde regels houden, vind er echter geen test plaats in de maand juni op het circuit van Silverstone.

Dat is dan wel netjes van ze. Alleen als er geen andere teams testen dus... Hoeveel teams komen er uit Engeland en waar testen die zo al? :think:

Volgens woordvoerder Steve Slater is er een tekort aan officiele testcircuits in Engeland (alleen Silverstone), waardoor de teams genoodzaakt zijn uit te wijken naar andere circuits in Europa, zoals Barcelona, Valencia en Monza. Daardoor zijn de kosten weer hoger voor de teams.

:whistle:
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Puf kuch kuch....

Zo even wat stof eraf.

http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=99304

Het zal ook weer eens niet. Waar waren ze na dat eerste jaar sauber? Nee nu weten ze wie de grootste man is en gooien ze er gewoon weer een hoop (gejat) geld tegen aan. Das ook een manier van winnen. Ze weten dat ze nergens zijn met Massa. Ik hoop van harte dat Kimi het niet doet en gewoon fijn die naald is die in Ferrari's oogjes blijft prikken. Als Mercedes volgend jaar Kimi weer in de steek laat gooi ik persoonlijk elke mercedes hier in de straat in en gaat de dealer hier in Tiel in vlammen op. :evil:

Maar goed de roden laten zich wel weer kennen ipv met een eigen antwoord komen. Tevens Schumachers laatste jaar dus. Want die zal echt nooit zo een concurrentie onder gelijke omstandigheden aangaan.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Met Eur 20.000.000,= per jaar is Kimi al een grootverdiener. DUs naar FErrari gaan lijkt me voor hem niet echt een optie. Vooral als McLaren de snellere auto is.
Plaats reactie