Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
St. Paul schreef:Met een zoveel snellere auto dankzij een paar snelle rondjes tig man die in de pits staan inhalen maakt op mij 0,0% indruk
Sorry hoor.... maar hoeveel mensen had Al slonso ook alweer ingehaald.... volgens mij waren Sato, Schumacher en nog een enkeling de enige die een ander ingehaald hebben...
De inhaalactie van Al slonso op Kimi kan je niet meerekenen... Kimi was toen al uitgevallen...
trouwens... Hoeveel mensen heeft Al slonso het hele seizoen ingehaald...... Maar dat zal ook wel weer Michael Schumacher zijn schuld zijn....
ach jongens laten we er mee op houden we zullen er niet uit komen we kunnen blijven praten de ene is voor schumacher de andere voor senna of wie dan ook ,ik vind dat de titel op de baan moet gewonnen worden en dat er moet gevochten worden voor ieder punt ,en dat de beste dan mogen winnen .een ding is duidelijk schumacher zal never het charisma van senna hebben al won hij nog 20 titels .
Curbstone Models schreef:Sorry hoor.... maar hoeveel mensen had Al slonso ook alweer ingehaald.... volgens mij waren Sato, Schumacher en nog een enkeling de enige die een ander ingehaald hebben...
St. Paul schreef:Alonso leek weer 2 vingers in zijn neus naar de finish te rijden, bijna uit gezet.
...
En Alonso kreeg het tenminste niet helemaal in zijn schoot geworpen. Nu iig verdient gewonnnen. Jammer dat Kimi kapot ging want met een beetje geluk had die ook nog in de buurt van MS en Alonso gezeten. Wie weet een volgende keer.
Had ik al gezegd dus... We hebben gewoon een leuke race gezien. Dat einde was 10, 12 rondes lang spannend. En dat het MS en Alonso (beide niet mijn favoriet) zijn interesseert me dan eigenlijk niet meer... En dat het eerste deel leek te bestaan uit uitzitten voor de een en inhalen dmv pitstops voor de ander (kortom saai) werd op het einde meer dan goed gemaakt. Volgende race zit ik klaar.
Schumacher heeft slechts Button ingehaald, verder helemaal niemand Michel..en Alonso had niemand om in te halen
sterker nog, volgens de Brian Lawrence statistieken was het pas Schumi's eerste inhaalmanouvre van het jaar. Inhaalkoning van dit moment is Massa, 4 inhaalacties in Imola alleen al..
Curbstone Models schreef:Ik vind het wel leuk om te zien hoe fanatiek de mensen op het forum zijn als je een bepaalde uitspraak doet...
Schumacher de hemel in prijzen lokt nog de meeste reacties uit. De prestaties van Senna zijn een goede tweede...
Alonso belachelijk maken doet bijna niemand iets....
Zegt wel wat over de orde van grootte van de bovengenoemde....
HAP HAP Misschien toont het ook meer respect en volwassenheid, dat wij jou man geen Schoemel, Schumuts of wat dan ook noemen, dat jij blij bent om Alonso Al Slonso te noemen moet je zelf weten, stoort wel, maar zoals ik al zei misschien zijn we van onze kant uit wat meer volwassen