Eind deze maand krijg ik weer loon: 1 van mijn 12 vaste momenten van glorie die ik in het jaar mag meemaken, want het is op deze dagen dat ik nieuwe modellen kan kopen. (JEEEJ!

)Veel van jullie hebben waarschijnlijk Volvoviel's probleem gezien. Die van mij is van soortgelijke aard:
Op een bekende handelsite heb ik 3 fraaie modellen gezien die nog in mijn collectie ontbreken. Het gaat hier om een 365GT/4 BB en een 512BB van Kyosho, allebei in het geel. Het derde model is een 412T1 van Berger. Al deze drie modellen zijn met OVP en in nieuwstaat.
Ik kan ervoor kiezen om de 3 modellen van hierboven te kopen. Ik loop echter het risisco dat ze verkocht zijn wanneer ik weer loon krijg. Ik denk voor deze drie modellen totaal zo'n 140-150 euro te moeten betalen.
Wat ik ook kan doen is een 250 SWB van CMC kopen. Die is gewoon meer dan fantastisch. Punt. Komt bij dat deze sowieso leverbaar is.
What to do? Ik weet dat niemand voor mij kan beslissen, maar iedereen kan wel advies geven en zeggen wat zij waarschijnlijk zouden doen.[/code]
Toegevoegd na 20 minuten: Deze post kan verwijderd worden, ik ben er uit denk ik. Excuses.