Ben benieuwd wanneer deze leverbaar is, want hij staat als Pre-order aangegeven en hoelang heeft de Williams van Mansell wel niet op Pre-order gestaan ????? Een jaartje of 2 !!!!

reken maar dat hij de 200 euro gaat overschrijden...ferrariboy schreef:dat zier er wel stukken beter uit dan mijn revival en polistil
deze moet er gewoonweg bij , maar de prijs zal wel tegenvallen denk ik , zal tegen de 200 euro gaan zeker
Niet gaan beledigen he?!Curbstone Models schreef:[..]
we hebben het hier dan wel even over 250 euro.... een model van meer dan 550 GULDEN....
ik vind het toch wel veel geld.... voor een rode sigaar op tracktorwielen....
rsh_scuderia schreef:En als het goed is gaat CMC met een zelfde model komen. Voor een bedrag rond de Eur 200,=
Voor de high end Ferrari verzamelaar tijd om een afspraak te maken met de bank....
Maar dan wel een prachtige gedetailleerde sigaar. Zit ik hier met mijn Revival modellen aan 350 Euro per stuk.Curbstone Models schreef: we hebben het hier dan wel even over 250 euro.... een model van meer dan 550 GULDEN....
Nog even hierop terugkomend: je hebt helemaal gelijk dat het op zich veel geld is en ik zou ook graag minder uit willen geven (de duurste Exoto die ik heb heeft overigens 140 euro gekost), maar als je het vergelijkt met wat er nog meer in de markt is, dan is het een "koopje" zeker wat prijs/kwaliteit betreft. Merken als MG, AR Maquette, Revival, Brianza etc. zijn leuk en relatief zeldzaam, maar minder van kwaliteit en stukken duurder.Curbstone Models schreef:[..]
we hebben het hier dan wel even over 250 euro.... een model van meer dan 550 GULDEN....
Curbstone Models schreef:[..]
reken maar dat hij de 200 euro gaat overschrijden...
en met de huidige prijsverhogingen vanwege de "grondstoffen" mag je er vanuit gaan dat het model wel eens tegen de 250 euro kan gaan kosten..
om je maar even voor te bereiden.....
Dit zal zeker wel invloed hebben op de prijs van het model. Alle schaalmodellen van metaal zullen duurder worden, het is niet anders...The Red Dream schreef:[..]
Curb,
Prijsverhogingen van de grondstoffen zal toch zeker geen invloed hebben op drastische prijsverhogingen van modelauto's.
Die "paar" gram metaal, plastic en rubber wat in een model verwerkt wordt.