Le Mans 2006
Knap van Audi dat ze weer hebben gewonnen. En dan nog met een Diesel, ben er totaaaaaaaal geen voorstander van, maar je moet het toch maar doen. Hoop echter dat er snel eens wat constructeurs bijkomen die wat tegenstand kunnen geven want het was eigenlijk al na 1 ronde overduidelijk.
Maar, Le Mans duurt 24 uur en dat hebben de Astons wel gemerkt. Knap van Corvette van het weer opnieuw te doen. En heel mooi van Panoz ook, beetje geluk, maar dat hoort er ook bij natuurlijk.
Zoals Fish88 zegt, allemaal verdiende winnaars...en iedereen die aankomt is een winnaar.
Ik vond de uitzendingen van MotorsTV zeer geslaagd. De heesheid van de stemmen was op het einde wel duidelijk, maar dat geeft altijd weer iets extra's aan de commentaar. Mooi initiatief en zeker voor herhaling vatbaar.
Maar, Le Mans duurt 24 uur en dat hebben de Astons wel gemerkt. Knap van Corvette van het weer opnieuw te doen. En heel mooi van Panoz ook, beetje geluk, maar dat hoort er ook bij natuurlijk.
Zoals Fish88 zegt, allemaal verdiende winnaars...en iedereen die aankomt is een winnaar.
Ik vond de uitzendingen van MotorsTV zeer geslaagd. De heesheid van de stemmen was op het einde wel duidelijk, maar dat geeft altijd weer iets extra's aan de commentaar. Mooi initiatief en zeker voor herhaling vatbaar.
- Jolly Club
Wie zegt nou dat ik hem hier wel wou zien winnenEn als Rallymeneertje vind ik het heul stoer dat Loeb met zijn maten op P2 rondrijdt

Heb enorm respect voor Loeb Fish, vind het een prima vent en een hele grote als het op rallyrijden aan komt. Punt is dat het huidige WRC seizoen voor hem te gelukkig verloopt in tegenstelling tot de enige twee serieuze concurrenten die hij heeft...
En dat de man serieus kan rijden bewijst hij wat mij betreft door samen met zijn ploegje een mooie tweede plaats te halen

En nu maar wachten op de eerste WRC met Dieselmotor

Dieselen schopt kont

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
Pfff hou op met je Diesel TDI en Audi, die woorden komen me echt de neus uit. Niet omdat ik ze de overwinning niet gun, maar ik voel me een beetje platgebombardeerd door reclame boodschappen met als dieptepunt die Kalff, die deze woorden in elke zin gebruikte.
Voor de rest:
Corvette!!!

Voor de rest:
Corvette!!!

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
- Erikderaaf
Ferrari diesel??? BRRRRR
gelukkig is het niet zover
Wel een leuke insteek voor audi en het diesel gebeuren, heb vanochtend al diverse keren op de radio reclames gehoord dat je bij 'een bepaald tankstation' alweer dingen bij elkaar kunt sparen...
Meer promotie dan wat anders...mja ik vraag mezelf af hoeveel meer audi misschien wel voor zou liggen met een 'echte' motor...
Affijn, volgend jaar meer! ik ga dan nog harder duimen voor Racing for holland en de spykers!!

Wel een leuke insteek voor audi en het diesel gebeuren, heb vanochtend al diverse keren op de radio reclames gehoord dat je bij 'een bepaald tankstation' alweer dingen bij elkaar kunt sparen...
Meer promotie dan wat anders...mja ik vraag mezelf af hoeveel meer audi misschien wel voor zou liggen met een 'echte' motor...
Affijn, volgend jaar meer! ik ga dan nog harder duimen voor Racing for holland en de spykers!!
- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Zo, net terug uit Le Mans.
Ik ben donderdagochetnd vertrokken en was vanavond om 18:00 weer thuis. Even wat gegeten (hmm, groente, lekker - had ik al een paar dagen niet meer gezien
) en eerst even het forum checken!
Zometeen de auto uitpakken en de wasmand afvullen, douchen en slapen want ik ben wel wat uurtjes tekort gekomen afgelopen week.
Maar het was grandioos ondanks dat die diesels gewonnen hebben. Het reglement is natuurlijk wel enigszins in hun voordeel geschreven maar ze gingen wel absurd strak en hard hoor. Alleen jammer van het geluid.
Heel veel nieuwe modellen gezien (Frank, we kunnen wat van de back-order lijst strepen: Lammers Dome's in alle jaargangen net als Porsche RS Spyders). Uiteraard ook nog wat gekocht waarover later deze week meer in de privecollecties!
Groeten allemaal en goed om te zien hoeveel mensen er hier meeleven
Ik ben donderdagochetnd vertrokken en was vanavond om 18:00 weer thuis. Even wat gegeten (hmm, groente, lekker - had ik al een paar dagen niet meer gezien

Zometeen de auto uitpakken en de wasmand afvullen, douchen en slapen want ik ben wel wat uurtjes tekort gekomen afgelopen week.
Maar het was grandioos ondanks dat die diesels gewonnen hebben. Het reglement is natuurlijk wel enigszins in hun voordeel geschreven maar ze gingen wel absurd strak en hard hoor. Alleen jammer van het geluid.

Heel veel nieuwe modellen gezien (Frank, we kunnen wat van de back-order lijst strepen: Lammers Dome's in alle jaargangen net als Porsche RS Spyders). Uiteraard ook nog wat gekocht waarover later deze week meer in de privecollecties!
Groeten allemaal en goed om te zien hoeveel mensen er hier meeleven

Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

- Curbstone Models
- Contacteer:
zo... ook net terug uit Le Mans..
eigenaar geworden van 2 paaltje uit de mason blanche chicane.... en een raceband... twee door jan getekende domepjes uit 2004 en 2005...
100.000 foto's ongeveer..
Corvette
Audi
(die dingen maken echt geen geluid )
Panoz
Spyker.....
Dome..... tja...
prachtige dagen gehad.. vanaf maandag tot maandag...
eigenaar geworden van 2 paaltje uit de mason blanche chicane.... en een raceband... twee door jan getekende domepjes uit 2004 en 2005...
100.000 foto's ongeveer..
Corvette

Audi

Panoz

Spyker.....

Dome..... tja...

prachtige dagen gehad.. vanaf maandag tot maandag...