Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Wow, heel mooi model! Een kennis van mij heeft hem ook, alleen dan niet de facelift versie. Maar deze is zeker nog een stukkie mooier! Gefeliciteerd ermee
Prachtige aanwinst Bieck. Je weet dat ik 'an sich' niet veel met Bentleys heb, maar qua afwerkeing heb je hier toch wel een juweel van een model te pakken zeg!
Feauteaus ook weer als vanouds, stijlvol en strak
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Van het 1:1 model ben ik nooit echt fan geweest maar laatst zag ik er een in t echt en toen heb ik toch stiekem mn nek verdraaid Model ziet er top uit!
Inderdaad fan-tas-tisch
Ik heb hier ook al twee van die groene dozen staan, en d'r riskeert er dit jaar minstens één bij te komen, ook al is dat terug 1/18.
Heel mooie update zeg! Kan me voorstellen dat je helemaal weg bent van die die bentley.....mooie foto's btw.
en wat betreft de corvette, ik zou toch de AA kopen omdat die veel mooier en verfijnder is. Alleen al de wielen zien er al beter uit, maargoed das mijn mening.