Zo dan, helemaal weggezakt naar pagina 4! Een nieuw record. Tijd dus voor een nieuwe update. Here we go!
Allereerst de Ferrari 375MM Ghia s/n 0476AM (BBR) (vreemd genoeg een race-nummer). In 1955 de showauto op de Salon van Turijn. Gespoten in het opmerkelijke maar onvergetelijke zalmroze.
Dan de 'two tone' Daytona Competizione series III s/n 16367 (BBR). Ingezet door het beroemde North American Racing Team (NART) in Le Mans 1973. Helaas een non finisher.
Nog een Le Mans racer, maar helaas eveneens een non finisher (Le Mans 1966), de 206 SP s/n 014. Gebouwd door Hervé Duband (een ex-AMR bouwer) van een Le Phoenix kit. Voor een (relatief) schijntje van Ebay geplukt.
En mijn trip naar de Namac beurs heb ik gecombineerd met een bezoek aan Gijsbert van Monza Models. Ik moest nog een tweetal modellen bij hem ophalen.
Allereerst de Ferrari 250 GT PF Coupe van AMR. Ik heb er al zo een, maar deze kleurencombi kon ik niet aan mij voorbij laten gaan (foto's zijn van mij, dus niet al te best helaas)
En ten slotte de Ferrari 410 Superamerica s/n 0473SA. De enige met een Ghia-koetswerk. Een welhaast buitenaardse verschijning. Door Gijsbert gebouwd van een, inmiddels behoorlijk zeldzame maar uitstekende, Hostaro kit (in resin)
Zo, dat was het voorlopig weer even