Die zou er nou in 1:18 moeten wezen

Volgens mij wel, maar weet 't niet 100% zeker. Misschien dat één van de rallyveramelaars op 't forum hier antwoord op kan gevenFordMustangGT schreef:Er zitten ook een paar nachtbeelden in, gebeurd dat nacht rally rijden nog wel eens?
Nu hopen dat Kyosho mee leestMr. Dj M. schreef:Die zou er nou in 1:18 moeten wezen![]()
Inderdaad, hij was er ook nog in 't rood en blauw, maar die hadden andere (minder mooie) velgen.OTF'er schreef:Heb altijd al gevonden dat de Stratos beter oogt in een fel kleurtje...
Dat geel is zo'n kleur en past perfect bij die gouden velgen.
Had 'm de dag hiervoor gewassen inderdaad, maar met de hoeveelheid stuifmeel/stof die er rond vliegt was dat verspilde moeiteSmokey schreef:Gaaf hoor die gele stratos![]()
het kost je wat tijd om de auto te poetsen maar dan kun je wel mooie foto`s maken op het spiegelende dak![]()
![]()
Greetz Richard
Kwam wel net deze tegenSilverarrow schreef:Nu hopen dat Kyosho mee leestMr. Dj M. schreef:Die zou er nou in 1:18 moeten wezen![]()
![]()
.
Mr. Dj M. schreef:Kwam wel net deze tegenSilverarrow schreef:Nu hopen dat Kyosho mee leest![]()
.
![]()
http://i39.tinypic.com/fje2bk.jpg
ik ben het volledig met je eens,het is een top wagen!,die foto's zijn ookPersoonlijk vind ik 't een erg mooie wagen, maar ik denk niet dat iedereen het daarmee eens is .![]()