Ben bang dat het niet echt gaat lukken, de achterbumper van de nieuwe is in ieder geval een beetje een vervelend punt. Die is gewoon echt te dik gespoten. Als dat niet zo was dan had ik denk ik de twee puntjes op de achterklep bijgetipt en de nieuwe verder compleet gemaakt...
Ik moet nog even kijken hoe ik het afrond, maar komt vast wel goed!
Bedankt iedereen verder nog voor alle reacties
Gisteren in Houten geweest op de Mg beurs samen met een boel andere leden van mgf.be, was erg gezellig en dit jaar ook wat meer leuke dingen gescoord

Bij de stand van Brown & Gammons een zwart Mg 75 anniversary t-shirt gescoord en omdat een forumlid toevallig ook een mooie orginele MG portomonee bij zich had, ook de kans gegrepen een nieuwe portomonee aan te schaffen. Bij een aardige Nederlander scoorde ik voor vijf euro een witte 1:18 Corgi MgF met doos voor onderdelen (model mist spiegels en barst in het raam enz.) en een Mg Tf brochure van 2002. Ook bij deze beste man een UH MgF meegenomen, die bleek helaas een spiegel te missen, dus uiteindelijk voor nog geen vijf euro ook mogen meenenen

.
Aan dit modelletje heb ik vandaag even tijd besteed, hij stond tenslotte zonder rechterbuitenspiegel en dat kan natuurlijk niet! Wat ik heb gedaan, is allereerst m'n voorraad hobby onderdelen doorzocht. Na de conclusie te hebben getrokken dat ik niet direct iets had, vond ik uiteindelijk een geschikt stukje plastic met pinnetjes die wel te bewerken waren! De kleur staat wat mij betreft ook erg leuk, dus verven ga ik niet doen
Toen ze voldoende bewerkt waren, de spiegels eraf gesneden en gelijmd op het modelletje, welke ik verder nog heb voorzien van wit knipperlichtglas voor en achter de boel goed rood gemaakt en het getinte deel gecreëerd
--- MG F (VCC) (Universal Hobbies) ---