http://www.supercars.dk/images/products ... %20DB9.gif
In welke auto rijden we zelf
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
- Donkervoort
- Donkervoort
Wat heb jij toch tegen die Engelse bommentjes?Tim schreef:Voordeel van die mini's is natuurlijk dat ze uit zichzelf al een heel eind uit elkaar vallen.![]()
Beetje respect voor nostalgie hè...
Mijn Cooper heeft sinds een paar weken een naam gekregen

Op het gebied van modellen is het hier wat stiller...je kunt je geld maar één keer uitgeven hé!
Ik hou niet zo van gewichtsbesparing om sneller te gaan. Zoals de indianen al zeiden: There's no substitute for cubic inches.
Geintje moet kunnnen, waar heb je trouwens die stickert laten maken? Ziet er netjes uit!
Overigens komen de gebroeders pick-up om en om binnenkort in een stalling/sleutelruimte samen met een Linc Continental en iemand die een Alfa Spider en een Volvo Amazon heeft.
Dus zal ik toch moeten wennen aan die kleine dingetjes. Voordeel is wel dat we de loods door 3en kunnen delen, die twee kleintjes passen ook op 1 plaats voor de grotere olieverbruikers. 
Geintje moet kunnnen, waar heb je trouwens die stickert laten maken? Ziet er netjes uit!
Overigens komen de gebroeders pick-up om en om binnenkort in een stalling/sleutelruimte samen met een Linc Continental en iemand die een Alfa Spider en een Volvo Amazon heeft.
None of us is as dumb as all of us...
My life adds up to nothing.
My life adds up to nothing.
- Donkervoort
De sticker heb ik hier laten maken. Werkt een vriendin van me, die ook een Minitje heeft
Onder de kentekenplaat heb ik btw nog een beschaafd Donkervoort logo laten zetten
Wat ben jij van plan met je Pick Ups? In Kruiningen (Zeeland) staat net zo'n Ford als die van jouw, ook zelfde kleur. Wat groooooooooooooootttt!!
Wat ben jij van plan met je Pick Ups? In Kruiningen (Zeeland) staat net zo'n Ford als die van jouw, ook zelfde kleur. Wat groooooooooooooootttt!!
Ik rijd rond met een BMW 320D touring van nog geen jaar oud, maar al wel bijna 60.000 km op de teller staan dus je kunt wel stellen dat ik echte asfaltvreter ben.......verder heb ik in de garage nog een leuk VW Golf Variant V5 staan, deze heeft al wel 50.000 op de teller staan.

BMW 320 D Touring.
Groeten Jur.

BMW 320 D Touring.
Groeten Jur.
Sinds juni 2007 afgestudeerd aan de Hogeschool Gent richting Financie- en Verzekeringswezen, werk gezocht en meteen ook gevonden.
Vanaf 1 september ben ik tewerkgesteld bij Fortis Bank als Financieel adviseur.
De keuze was snel gemaakt, ik zal een auto'tje nodig hebben!
Eindelijk na al die jaren op verschillende Renault fora autoloos rondgedwaald te hebben heb ik mijn eigen auto'ke!
Het moest een dieseltje zijn aangezien ik veel km's zal moeten doen en vond de Clio II wel een mooie auto.
Dus beginnen zoeken naar verschillende Clio II's en er uiteindelijk 1 gevonden en wat nog beter is, het is een Clio Community!
Renault Clio 'Community'
Motor: 1.5 Dci
Kleur: Zwart
Km's: 65757
Bouwjaar: 2004
Hij rijdt nog best pittig, alleen op de autosnelweg zal dat wel wat minder zijn.
De foto's!

Superzalige zetels, uit die community series..
Ja heel veel foto's voor 'maar' een Clio Dci maar ben er best trots op
Heb er niet echt wilde plannen mee, zorgen dat de dieseltank volblijft!
Groetjes
een trotse student
Droes
Vanaf 1 september ben ik tewerkgesteld bij Fortis Bank als Financieel adviseur.
De keuze was snel gemaakt, ik zal een auto'tje nodig hebben!
Eindelijk na al die jaren op verschillende Renault fora autoloos rondgedwaald te hebben heb ik mijn eigen auto'ke!
Het moest een dieseltje zijn aangezien ik veel km's zal moeten doen en vond de Clio II wel een mooie auto.
Dus beginnen zoeken naar verschillende Clio II's en er uiteindelijk 1 gevonden en wat nog beter is, het is een Clio Community!
Renault Clio 'Community'
Motor: 1.5 Dci
Kleur: Zwart
Km's: 65757
Bouwjaar: 2004
Hij rijdt nog best pittig, alleen op de autosnelweg zal dat wel wat minder zijn.
De foto's!
Superzalige zetels, uit die community series..
Ja heel veel foto's voor 'maar' een Clio Dci maar ben er best trots op
Heb er niet echt wilde plannen mee, zorgen dat de dieseltank volblijft!
Groetjes
een trotse student
Droes

- Jolly Club