Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Montezemolo schreef:Wederom, weer heel mooi, op deze manier ben je een redelijk unieke Groot/Klein verzameling aan het opbouwen. Ik vindt het gaaf
Montezemolo
hallokes patrick ja momenteel is mijn 1:18 buget "bijna op"voor dit jaar maar een paar 1:64 modelletjes kunnen er nog wel af en het is inderdaad heel leuk om elke keer na (soms héél lang zoeken)toch weer een exacte copy gevonden te hebben in 1:64
coolpappa04 schreef:[..]
hallokes patrick ja momenteel is mijn 1:18 buget "bijna op"voor dit jaar maar een paar 1:64 modelletjes kunnen er nog wel af en het is inderdaad heel leuk om elke keer na (soms héél lang zoeken)toch weer een exacte copy gevonden te hebben in 1:64
Ik heb het ook overwogen maar ik ga nu al over mijn budget van 2008 heen met alle bestellingen
PORSCHE schreef:[..] Budget van 2008 al opgebruikt Dacht dat ik al erg was
Hier nog zo één, ik zal wat van het budget 2009 moeten oversluizen naar 2008 denk ik , nu ja als Ford echt op de fles gaat dan kan ik mijn budget reorganiseren en terug in de pas lopen
Terug On Topic : Peter yeah , deze update draagt de volledige goedkeuring volgens Bondracer, hoe kan het ook anders
Groeten Guy
PS bedankt voor het kerstkaartje
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Hier nog zo één, ik zal wat van het budget 2009 moeten oversluizen naar 2008 denk ik , nu ja als Ford echt op de fles gaat dan kan ik mijn budget reorganiseren en terug in de pas lopen
Terug On Topic : Peter yeah , deze update draagt de volledige goedkeuring volgens Bondracer, hoe kan het ook anders
Groeten Guy
PS bedankt voor het kerstkaartje
graag gedaan hoor guy en ik dacht wel dat je deze mooi zou vinden als mede aston martin liefhebber
ja jongens,er zijn zo van die momenten dat je als kind ergens helemaal weg van bent en dan wil hebben maar niet kan vinden,wel dit was bij mij zo lang geleden bij de serie "airwolf"
degene die ong mijn leeftijd hebben weten waar ik het over heb
nu juist voor kerstmis kwam ik deze tegen op e-bay en natuurlijk was de liefde er terug hé, een 1/64 modelletje van de heli...eender hoe maar ik moest deze hebben in mijn collectie,dus na 20 biedingen en natuurlijk te duur gekocht heb ik hem in mijn bezit,echt super gewoon..