P--911's Porsche 911 1:43 opheffen collectie
Re: P--911's Porsche 911 1:43 collectie - update 2x 964 turbo
Als hier het schip met geld nog eens zou komen aanvaren dan kwam er 100% zeker het origineel in deze nachtblaue kleur, voor mij de nr 1 911 ooit gemaakt:

- MB 500 Sec Ronnie
- Schaal: 1:6
Re: P--911's Porsche 911 1:43 collectie - update 964 turbo blz 5
Wederom een prachtige update
De witte speedster ziet zo goed uit, dat ik er bijna in zou willen stappen
En de zwarte van Spark, errrrruuuugggg top
Nog ff wachten op dat schip met geld hoor, volgens de alheersende prognoses ben ik 3 seconde eerder aan de beurt dan jij
Ik ga dan voor de MB 560 SEC uit 1990 /1991 natuurlijk, ook donker blauw.
Ron

De witte speedster ziet zo goed uit, dat ik er bijna in zou willen stappen

En de zwarte van Spark, errrrruuuugggg top

Nog ff wachten op dat schip met geld hoor, volgens de alheersende prognoses ben ik 3 seconde eerder aan de beurt dan jij

Ron

Dat was ook eens zo'n topper, die 560SEC. Er liepen er hier in de buurt destijds een paar van die auto's. zonder uitzondring zwart mettalic. Daar stond je je ook aan te vergapen. Wel snel zijn, de spoeling wordt al flink dunner, volgens mij zijn de meesten inmiddels al richting voormalig oostblok geëxporteerd.MB 500 Sec Ronnie schreef:Nog ff wachten op dat schip met geld hoor, volgens de alheersende prognoses ben ik 3 seconde eerder aan de beurt dan jij![]()

Ondanks het feit dat er hier al wat Sparkjes in de kast staan, kijk/zoek ik altijd naar Minichamps... Macht der gewoonte.
Maar ik zie dat ik nog eens een paar uitzonderingen zal moeten maken
Nu is het wel zo dat ik deze keer (waarschijnlijk
) eerst ga afwachten en zien welke kleuren ze gaan uitbrengen, al is deze al heeeeeel mooi. 
Maar ik zie dat ik nog eens een paar uitzonderingen zal moeten maken

Nu is het wel zo dat ik deze keer (waarschijnlijk

Nice Turbo
How is your opinion on the one by spark in comparism to PMA?
Black Turbo always reminds me of:
bad boys, bad boys, what you gonna do, what you gonna do when they come for you

Black Turbo always reminds me of:

Bye
Faultier
Faultier
Not easy to compare while the minichamps is the 1990 model, while the Spark is the '93 model. Check the different cup-rims. Over all one can state that the pma models look a little bit more solid while the spark models look a little more fragile in my opinion.Faultier schreef:Nice Turbo![]()
Didn't know that, but indeed. Checked it at Imdb and later on at youtubeFaultier schreef:Black Turbo always reminds me of:
thanks for your opinion.
Yeah that is what I think about spark.
They do a lot of great models but sometimes they just don´t look as good and are not made as good as we know it from AA or PMA, though Spark is a lot more expensive.
I personally think the head-lights could have been more better made.
Oh yeah.
Black Turbo 964 -> simply leeds to Bad Boys
They do a lot of great models but sometimes they just don´t look as good and are not made as good as we know it from AA or PMA, though Spark is a lot more expensive.
Oh yeah.

Bye
Faultier
Faultier
I have a few AA 1:43 911's and they look the best. Better then PMA or Spark. In my opinion even better build than the looksmart speedster I posted earlier. Nice thing is that AA's 1:43 are less expensive, especially on ebay.Faultier schreef:thanks for your opinion.
Oh yeah.
I agree with you on the headlights of the spark 965.
als Spark deze in nachtblau gaat maken komt er dus in elk geval één zwarte in 'te koop aangeboden' op dit forum te staanDiciotto schreef:Nu is het wel zo dat ik deze keer (waarschijnlijk) eerst ga afwachten en zien welke kleuren ze gaan uitbrengen, al is deze al heeeeeel mooi.

p--911 schreef:als Spark deze in nachtblau gaat maken komt er dus in elk geval één zwarte in 'te koop aangeboden' op dit forum te staanDiciotto schreef:Nu is het wel zo dat ik deze keer (waarschijnlijk) eerst ga afwachten en zien welke kleuren ze gaan uitbrengen, al is deze al heeeeeel mooi.

Al zouden zo twee zusjes ook heeeel mooi naast mekaar in de vitrine staan

geweldig model die 965, die moet er bij mij ook nog komen . moet alleen een beetje rustig aan gaan doen . er staan ook nog een paar aandachtspuntjes bij de 1:1 op stapel
prioriteiten stellen lijkt me dan in dit opzicht niet al te moeilijk! Gezien ik nog geen 1:1 exemplaar bezit ga ik gewoon verder; de 964 RS van Spark is on the way.dannyl schreef:geweldig model die 965, die moet er bij mij ook nog komen . moet alleen een beetje rustig aan gaan doen . er staan ook nog een paar aandachtspuntjes bij de 1:1 op stapel
Wow, mooie aanwinsten weer! Absolute topper in mijn ogen is de Speedster, blijft mijn favoriete 911 (en helemaal in het wit!).
Die staan er zeer goed bij
mooie aanwinsten
Greetz Richard

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Heerlijke Turbo...
Zal er hier ooit ook nog wel bijkomen

Zal er hier ooit ook nog wel bijkomen