Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Peter Parker schreef:Gijs en Jan zijn voor mij de grote coureurs. F1 en Le Mans. Helaas kan ons Joske dat nog niet zeggen. Maar Carel Godin de Beaufort vind ik ook een kanjer. Hij reed ook op Le Mans en F1 met zijn Porsche 718.
Zei je nou "NOG niet" ? Hahaha.....wanneer dan wel
In het voorjaar ging Gijs weer eens op pad, alleen niet met mij maar met mijn vrouw. De snoepert!
Volgende is in de reeks; Gijs op reis naar....Curacao.
Het circuit is afgekeurd voor de race.
Mijn vrouw kreeg er lol in en noemde deze foto Gijs wordt gekidnapt!!!
Laatst gewijzigd door Peter Parker op wo 17 mei 2006 21:19, 1 keer totaal gewijzigd.
ik denk dat gijs het niet leuk vond dat jij hem zo maar mee gaf aan je vrouw,dat is een vorm van veraad voor de arme gijs ,die tot nu toe enkel op reis ging met jou peter.
Net terug uit Le Mans, dringend een douche nodig, maar even deze 2 op het forum zetten.
Gijs was al 2 x eerder op Le Mans geweest, maar nooit op het asfalt en deze 3e x moest het ervan komen.
tom schreef:Kleine Gijs had meer succes dan grote Gijs.
Kleine Gijs is toch 2 x winnaar geweest hier, kleine Jan 1 x, maar volgend jaar nooit meer een onbekende in de 24 uurs klasse achter het stuur zetten!!! 2004 jaar crashte Firman of Wilson ook al met de Dome 2 van Coronel.