Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
chummy dj schreef:mooie R5 Alpine turbo...alleen spijtig dat het geen 1/18 is...vind de schaal 1/25 moeilijk passen tussen mn andere...
Tja, de afwijkende schaal vind ik dan weer het leuke aan dit model.
Groter en kleiner heb ik hem al dus is nu de reeks compleet
Tot er weer ergens een andere schaal opduikt natuurlijk
En weer een paar modelletjes erbij.
Dit keer een 2006 Ford Fusion uit de USA.
Een sedan model dus tegenover die SUV-achtige auto die wij hier kennen,
Model is in 1:25 van Maisto.
Motor:
Interieur:
En ook een Matchbox '65 Mustang GT350.
In de bekende Matchbox schaal.
Ben nog met een ander model bezig.
Daarvan komen foto's zodra ik hem heb.
En weer een update.
Ditmaal van een aantal modellen die al even in mijn bezit zijn maar nog niet geplaatst zijn.
Er was laatst braderie en daar heb ik het volgende model gevonden:
Ford Mustang SVO 1987 in 1:18 van Welly.
Helaas ontbreekt de antenne maar die is ook wel zelf te maken.
Verder een rondje speelgoedwinkels gedaan en met de volgende modelletjes thuisgekomen:
Ford Mustang GT500 Convertible 2008 in 3" van Matchbox.
Renault Clio RS "Clio Cup" street tuner in ongeveer 1:32 van een onbekende speelgoedfabrikant.
Bijzonderheden: Geluid en lichteffecten bij het openen van de deuren en het indrukken van de vooras, tevens voorzien van een pull-back motor.
Ofwel, gewoon voor de leuk
Set Ford Transit 2002 en Mini 1986 op trailer in 1:72 van Cararama (Hongwell).
Een leuke brug tussen de Mini verzameling van mijn vriendin en de Ford verzameling van mij, staat dan ook tussen de Mini's.