Formule 1 2011

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
TestaRossa
Schaal: 1:43
Contacteer:

Re: Formule 1 2011

Bericht door TestaRossa »

Silverarrow schreef:Briljant, 25 maart kunnen we dus met z'n allen met een kleurkaart voor de TV gaan zitten :doh: . Op een snel roterende band lijkt me het verschil tussen zilver en wit en rood en oranje trouwens wel érg klein... :think:
Soms zal het verschil bijna niet te zien zijn denk ik ook. Echter, als het te hard regent voor de intermediate (blauw) zul je dus oranje (regenband) gaan zien en zeker geen rood (want superzachte slick). Bovendien neemt Pirelli zoveel mogelijk twee compounds mee, waar er 1 tussen valt. Bijvoorbeeld Zilver (harde slick) en Geel (zachte slick). Of Wit (medium slick) en Rood (superzachte slick).
Dus je zal vrijwel nooit zilver (harde slick) en wit (medium slick) tegelijk op de baan zien. Net als Rood (superzachte slick) en Oranje (regenband), tenzij het binnen een paar tellen gaat stortregenen. Dan kun je ze wellicht 1 rondje samen op de baan zien voordat iedereen de pits inknalt om te wisselen. Er schijnt toch wel over nagedacht te zijn :wink:
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

:lol: :lol:

Ik hoor net dat Bryunzeel de nieuwe hoofdsponsor van de Formule 1 wordt. :lol:

Afbeelding
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

testarossa schreef: Soms zal het verschil bijna niet te zien zijn denk ik ook. Echter, als het te hard regent voor de intermediate (blauw) zul je dus oranje (regenband) gaan zien en zeker geen rood (want superzachte slick). Bovendien neemt Pirelli zoveel mogelijk twee compounds mee, waar er 1 tussen valt. Bijvoorbeeld Zilver (harde slick) en Geel (zachte slick). Of Wit (medium slick) en Rood (superzachte slick).
Dus je zal vrijwel nooit zilver (harde slick) en wit (medium slick) tegelijk op de baan zien. Net als Rood (superzachte slick) en Oranje (regenband), tenzij het binnen een paar tellen gaat stortregenen. Dan kun je ze wellicht 1 rondje samen op de baan zien voordat iedereen de pits inknalt om te wisselen. Er schijnt toch wel over nagedacht te zijn :wink:
Met al die gekleurde bandjes begint het aardig op judo te lijken, d'r wordt alleen een stuk minder gevochten. :cool:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
v8-vette
Schaal: 1:18

Bericht door v8-vette »

het is al bijna zover... :dance:
hopelijk wordt het dit jaar weer super spannend , met dit jaar een mooi einde voor Alonso :mrgreen:
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

v8-vette schreef:het is al bijna zover... :dance:
hopelijk wordt het dit jaar weer super spannend , met dit jaar een mooi einde voor Alonso :mrgreen:
Een enkeltje richting de run-off strip in de laatste bocht van de laatste GP lijkt mij ook best geinig inderdaad voor Uni-Brow.
Ik ben wel benieuwd. Tot nu toe niets gevolgd en/of gelezen. Wie zijn de mogelijke kanshebbers?
TestaRossa
Contacteer:

Bericht door TestaRossa »

rsh_scuderia schreef: Tot nu toe niets gevolgd en/of gelezen. Wie zijn de mogelijke kanshebbers?
Dat is toch wel grappig, aangezien ik je toch meerdere reacties heb zien geven binnen dit topic. Ik acht je voldoende ingelicht om goed van start te kunnen gaan dit seizoen met de actuele stand van zaken :wink:
Bij vragen; niet twijfelen.....we proberen ze zo goed en duidelijk mogelijk aan je te beantwoorden en zodoende helderheid te verschaffen in al die gaten die nog bij je bestaan omtrent de Formule 1.

:doei:
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Nou in dat geval;
Ik heb geen idee. Ik heb de stickerts gezien, ik neem de kleurtjes van de banden voor kennisgeving aan en lees net dat McLaren maar weer teruggrijpt op een ouder model. Maar dat stond ook op F1Racing.nl metgeen mening.
Voor de rest; Kheine Ahnung. :thump_up:
Dus, prognose iemand? Een fijne top-3 voorspelling door de experts?
Maarten Mercedes
Contacteer:

Bericht door Maarten Mercedes »

1 Hamilton
2 Button
3 Rosberg

:wink:
Maarten
Afbeelding
Flickr
Silverarrow

Bericht door Silverarrow »

TestaRossa schreef:
rsh_scuderia schreef: Tot nu toe niets gevolgd en/of gelezen. Wie zijn de mogelijke kanshebbers?
Dat is toch wel grappig, aangezien ik je toch meerdere reacties heb zien geven binnen dit topic. Ik acht je voldoende ingelicht om goed van start te kunnen gaan dit seizoen met de actuele stand van zaken :wink:
Bij vragen; niet twijfelen.....we proberen ze zo goed en duidelijk mogelijk aan je te beantwoorden en zodoende helderheid te verschaffen in al die gaten die nog bij je bestaan omtrent de Formule 1.

:doei:
Stukje gespeelde onverschilligheid van Hermann. Ondertussen zit hij gewoon met klamme handjes te wachten tot Bruno Senna er met de titel vandoor gaat :mrgreen: !

Mijn top 3:
1. Rosberg
2. Alonso
3. Vettel

Maar dit verandert met de dag volgens mij :think: .
Afbeelding
v8-vette

Bericht door v8-vette »

mijnes:

1.Alonso

2.Hamilton
3.Vettel

:mrgreen: :thump_up:
1:18 24/7

Bericht door 1:18 24/7 »

Winterstop volgen is echt beresaai. Ik heb ook echt totaal geen idee over hoe iedereen er voor staat. Ik weet dat er tegenwoordig 2 tot 3 lotii zijn, maar zijn er nog andere "nieuwe" teams die nieuwe eigenaren hebben gekregen oid?
En wat zijn de rookies? Geloof dat Liuzi weer ergens gaat rijden, Senna ook nog steeds een stoeltje???

Is ook wel leuk er zo blanco ingaan want dan is alles weer enigszins nieuw als je weer de eerste race zit te kijken! :thump_up:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

v8-vette schreef:het is al bijna zover... :dance:
Ik ben ook geen fan van Alonso, maar om hem nu dood te wensen.... :mrgreen:
v8-vette

Bericht door v8-vette »

'dood' is een groot woord Peter... :doh:
ik wilde hem graag de eind overwinning toewensen.
maar 'dood' en 'eindoverwinning' lijken natuurlijk heel veel op elkaar :mrgreen:
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Eerste vrije training is geweest en die malle nieuwe regels worden alweer genuanceerd.. :D
Formula 1 drivers will now be banned from using the moveable rear wing when track conditions are wet in practice and qualifying.
En dan volgt nu waarschijnlijk de discussie 'wanneer is het nat en wanneer is het slechts vochtig' . :eh:

De kenners weten het antwoord natuurlijk al: dat kun je zien aan de kleur van de banden ! :thump_up2:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Maarten Mercedes
Contacteer:

Bericht door Maarten Mercedes »

Zo de wekker alvast ingesteld op 6.50 :D
Maarten
Afbeelding
Flickr
Plaats reactie