Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Silverarrow schreef:Briljant, 25 maart kunnen we dus met z'n allen met een kleurkaart voor de TV gaan zitten . Op een snel roterende band lijkt me het verschil tussen zilver en wit en rood en oranje trouwens wel érg klein...
Soms zal het verschil bijna niet te zien zijn denk ik ook. Echter, als het te hard regent voor de intermediate (blauw) zul je dus oranje (regenband) gaan zien en zeker geen rood (want superzachte slick). Bovendien neemt Pirelli zoveel mogelijk twee compounds mee, waar er 1 tussen valt. Bijvoorbeeld Zilver (harde slick) en Geel (zachte slick). Of Wit (medium slick) en Rood (superzachte slick).
Dus je zal vrijwel nooit zilver (harde slick) en wit (medium slick) tegelijk op de baan zien. Net als Rood (superzachte slick) en Oranje (regenband), tenzij het binnen een paar tellen gaat stortregenen. Dan kun je ze wellicht 1 rondje samen op de baan zien voordat iedereen de pits inknalt om te wisselen. Er schijnt toch wel over nagedacht te zijn
testarossa schreef:
Soms zal het verschil bijna niet te zien zijn denk ik ook. Echter, als het te hard regent voor de intermediate (blauw) zul je dus oranje (regenband) gaan zien en zeker geen rood (want superzachte slick). Bovendien neemt Pirelli zoveel mogelijk twee compounds mee, waar er 1 tussen valt. Bijvoorbeeld Zilver (harde slick) en Geel (zachte slick). Of Wit (medium slick) en Rood (superzachte slick).
Dus je zal vrijwel nooit zilver (harde slick) en wit (medium slick) tegelijk op de baan zien. Net als Rood (superzachte slick) en Oranje (regenband), tenzij het binnen een paar tellen gaat stortregenen. Dan kun je ze wellicht 1 rondje samen op de baan zien voordat iedereen de pits inknalt om te wisselen. Er schijnt toch wel over nagedacht te zijn
Met al die gekleurde bandjes begint het aardig op judo te lijken, d'r wordt alleen een stuk minder gevochten.
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
v8-vette schreef:het is al bijna zover...
hopelijk wordt het dit jaar weer super spannend , met dit jaar een mooi einde voor Alonso
Een enkeltje richting de run-off strip in de laatste bocht van de laatste GP lijkt mij ook best geinig inderdaad voor Uni-Brow.
Ik ben wel benieuwd. Tot nu toe niets gevolgd en/of gelezen. Wie zijn de mogelijke kanshebbers?
rsh_scuderia schreef: Tot nu toe niets gevolgd en/of gelezen. Wie zijn de mogelijke kanshebbers?
Dat is toch wel grappig, aangezien ik je toch meerdere reacties heb zien geven binnen dit topic. Ik acht je voldoende ingelicht om goed van start te kunnen gaan dit seizoen met de actuele stand van zaken
Bij vragen; niet twijfelen.....we proberen ze zo goed en duidelijk mogelijk aan je te beantwoorden en zodoende helderheid te verschaffen in al die gaten die nog bij je bestaan omtrent de Formule 1.
Nou in dat geval;
Ik heb geen idee. Ik heb de stickerts gezien, ik neem de kleurtjes van de banden voor kennisgeving aan en lees net dat McLaren maar weer teruggrijpt op een ouder model. Maar dat stond ook op F1Racing.nl metgeen mening.
Voor de rest; Kheine Ahnung.
Dus, prognose iemand? Een fijne top-3 voorspelling door de experts?
rsh_scuderia schreef: Tot nu toe niets gevolgd en/of gelezen. Wie zijn de mogelijke kanshebbers?
Dat is toch wel grappig, aangezien ik je toch meerdere reacties heb zien geven binnen dit topic. Ik acht je voldoende ingelicht om goed van start te kunnen gaan dit seizoen met de actuele stand van zaken
Bij vragen; niet twijfelen.....we proberen ze zo goed en duidelijk mogelijk aan je te beantwoorden en zodoende helderheid te verschaffen in al die gaten die nog bij je bestaan omtrent de Formule 1.
Stukje gespeelde onverschilligheid van Hermann. Ondertussen zit hij gewoon met klamme handjes te wachten tot Bruno Senna er met de titel vandoor gaat !
Winterstop volgen is echt beresaai. Ik heb ook echt totaal geen idee over hoe iedereen er voor staat. Ik weet dat er tegenwoordig 2 tot 3 lotii zijn, maar zijn er nog andere "nieuwe" teams die nieuwe eigenaren hebben gekregen oid?
En wat zijn de rookies? Geloof dat Liuzi weer ergens gaat rijden, Senna ook nog steeds een stoeltje???
Is ook wel leuk er zo blanco ingaan want dan is alles weer enigszins nieuw als je weer de eerste race zit te kijken!
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
'dood' is een groot woord Peter...
ik wilde hem graag de eind overwinning toewensen.
maar 'dood' en 'eindoverwinning' lijken natuurlijk heel veel op elkaar