Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
117ayrton schreef:[ bigodino jij wordt onze man uit italie,je wordt nog vlug heel rijk door ons
sorry voor de off-topic: over een jaar ben ik er weer, geef je bestelling maar vast door (hoewel ik denk dat de IXO modellen wel hier zullen arriveren. De 330 GTS van IXO stond al in de Ferrari Galleria te koop).
117ayrton schreef:[ bigodino jij wordt onze man uit italie,je wordt nog vlug heel rijk door ons
sorry voor de off-topic: over een jaar ben ik er weer, geef je bestelling maar vast door (hoewel ik denk dat de IXO modellen wel hier zullen arriveren. De 330 GTS van IXO stond al in de Ferrari Galleria te koop).
ga je voor een jaar weg ,nu dan zullen we een heel jaar sparen tot je terug komt,we zullen je missen
Weet dat je ze heb, Vic. Je hebt ze op Mijn MSN site gezet. En jij spaart natuurlijk veeeeeeeeeeeeeeeeel langer dan ikke Overigens vind ik de 330P4 van Bang een stuk mooier dan de van Brumm
BEn ik helemaal met je eens, Vic. Ik voeg daar aan nog aan toe dat het ook niet uit maakt of het nu een Ferrari, Porsche Jaguar of wat dan ook is Het blijft allemaal prachtig om naar te kijken en te verzamelen. Begint zo langzamerhand wel een Ferrari vs Porsche battle in mijn kast te worden. Ferrari (90 stuks) ligt nog mijlen voor maar Porsche (30 stuks) is op een safe tweede plaats
jonnoT schreef:BEn ik helemaal met je eens, Vic. Ik voeg daar aan nog aan toe dat het ook niet uit maakt of het nu een Ferrari, Porsche Jaguar of wat dan ook is Het blijft allemaal prachtig om naar te kijken en te verzamelen. Begint zo langzamerhand wel een Ferrari vs Porsche battle in mijn kast te worden. Ferrari (90 stuks) ligt nog mijlen voor maar Porsche (30 stuks) is op een safe tweede plaats
ik tel ze niet zou teveel werk zijn,zal zeggen porsche staat voor op le mans en ferrari staat voor op porsche in formule 1.maakt niet uit al de wagens zijn inderdaad mooi om zien,zelfs als het niet echt je ding is.
Heb vandaag na een maand wachten een Porsche 928 (solido) en een Ghia V 280 (politoys) binnen gekregen. Deze moeten eerst schoongemaakt worden om ze te kunnen fotograveren, daarom nog een paar foto's van mijn andere modellen
voor foto's verwijs ik je naar mijn MSNsite
Laatst gewijzigd door jonnoT op za 30 jul 2005 20:20, 2 keer totaal gewijzigd.