Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
4 mooie aanwinsten heb je daar. Wat me opvalt is dat de voorwielen van de Delorean op de normale versie ipv de back to the future versie stuurbaar zijn
Leuk spul! Polistil, en later Burago, waren voor mij in de jaren '70 de eerste kennismaking met modelauto's die te mooi waren om mee over het kleed te raggen. Mijn eerste aanschaf was de Kever Cabriolet van Polistil, oh wat was ik trots... heeft het helaas niet overleefd (ik kreeg 'm in 1973, was nog iets te jong om de fragiele bumpers heel te houden) maar een heruitgave staat nog steeds op de plank, en ik vind 'm nog steeds mooi.
Datzelfde geldt voor de Jag, de vorm is zeer goed getroffen en de detaillering was voor die tijd prachtig.
Dat was ook voor mij de eerste stappen op het verzamelen. De strijd tussen ermee spelen en laten staan, won altijd het eerste. Bumpers eraf, ruiten stuk. Polistil en Bburago, geweldig spul.
De Fiat's zijn leuk,maar de jaguar XJ6 4.2 is echt een schitterende aanwinst. Ik heb nog een politie versie van dat model staan ik nog steeds moet opknappen en spuiten
Zo een Panda was mijn eerste modelauto en ik ben er heel gelukkig drie van die in een nieuwe toestand gevonden te hebben.
Maar ik heb niet de keuze gemaakt tussen staan laten en spelen er word altijd gespeeld met die Panda tot het einde
Samen met de Alfa 156 en de nuova Panda is de oude Panda mijn favoriete Bburago model.