Monza wist je vooruit dat Ferrari goed zou gaan en er vage beslissingen zouden komen. Zelf had ik gedacht dat Massa de 2de plek zou pakken en Alonso 3de zou worden. Laat ferrari eerst maar eens een goed resultaat neer zetten op de circuits waar ze voorheen echt niet zo sterk waren. Snap alleen nog steeds niet waar Kimi zo plots vandaan kwam. Zo goed leek Mclaren dan ook weer niet te gaan de laatste tijd.Jos schreef: En dat het WK nu nog spannender wordt geloof ik totaal niet, Ferrari heeft het momentum en Renault zit in de hoek waar de klappen vallen, dat komt niet meer goed voor mij vrees ik..
F1 2006
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

ja spijtig van massa maar hij moest remmen vanwegen de olie van alonso werdt ook bevestigd.
nu ik denk dat kimi graag komend jaar met een nr 1 of 2 op zijn bolide rond rijd dus ja waarom niet in zijn voordeel rijden zoadat ferrari en schumacher alsnog kampioen kunnen worden.
slim van een Fin
nu alonso is wel degelijk onder druk al een tijdje dat was aml voor gp van america denk ik je zag het gewoon.
nu denk ik dat hij zijn zin gewoon heeft doorgedreven en te veel toerentallen omhoog heeft genomen zie fisichella ik denk dat dees op safe speelde dus dat verspelt voor renault niet vele goeds komende race's en ja vergeet één belangrijk ding niet mensen de motoren van de gp van china worden ingevroren voor een aantal jaar dus als er nu problemen zijn dan zijn die ook voor de komende jaren.
dus ik zeg niet kimi maar massa wordt de eerste braziliaan na het senna tijdperk weer die wereld kampioen gaat worden.
wat schumi nog maals betreft ik zal hem toch missen, is toch een groot man in de f1 geschiedenis boeken.
nu ik denk dat kimi graag komend jaar met een nr 1 of 2 op zijn bolide rond rijd dus ja waarom niet in zijn voordeel rijden zoadat ferrari en schumacher alsnog kampioen kunnen worden.
slim van een Fin

nu alonso is wel degelijk onder druk al een tijdje dat was aml voor gp van america denk ik je zag het gewoon.
nu denk ik dat hij zijn zin gewoon heeft doorgedreven en te veel toerentallen omhoog heeft genomen zie fisichella ik denk dat dees op safe speelde dus dat verspelt voor renault niet vele goeds komende race's en ja vergeet één belangrijk ding niet mensen de motoren van de gp van china worden ingevroren voor een aantal jaar dus als er nu problemen zijn dan zijn die ook voor de komende jaren.
dus ik zeg niet kimi maar massa wordt de eerste braziliaan na het senna tijdperk weer die wereld kampioen gaat worden.
wat schumi nog maals betreft ik zal hem toch missen, is toch een groot man in de f1 geschiedenis boeken.
F1-Racer schreef:ja spijtig van massa maar hij moest remmen vanwegen de olie van alonso werdt ook bevestigd.
slim van een Fin

94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
Ik ben van geboorte Hagenees, dus heb niet zo'n moeite met gebrekkig taalgebruik.
Voor zover ik begrijp duidt F1razor erop dat Kimi express Schumi een handje naar de eerste plaats heeft geholpen en dat wellicht ook nog in de volgende races gaat doen (wanneer hij tussen Schumi en Alonso gaat zitten scheelt dat weer punten die door Alonso niet behaald kunnen worden).
Enne dat laatst stukje is dat Alonso er deze race een Sato rijstijl erop na heeft gehouden.
Ben het met beide beweringen niet eens en zie Massa volgend jaar geen kampioen worden, maar dat is weer een andere zaak.

Voor zover ik begrijp duidt F1razor erop dat Kimi express Schumi een handje naar de eerste plaats heeft geholpen en dat wellicht ook nog in de volgende races gaat doen (wanneer hij tussen Schumi en Alonso gaat zitten scheelt dat weer punten die door Alonso niet behaald kunnen worden).
Enne dat laatst stukje is dat Alonso er deze race een Sato rijstijl erop na heeft gehouden.
Ben het met beide beweringen niet eens en zie Massa volgend jaar geen kampioen worden, maar dat is weer een andere zaak.

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Regenkaiser
Doornbos rijdt laatste drie races voor Red Bull
Doornbos rijdt laatste drie races voor Red Bull
Maandag 11 september 2006 »
Robert Doornbos rijdt de laatste drie Formule 1-races van het seizoen voor het team van Red Bull. Zo heeft het team maandag bevestigd. De 24-jarige Rotterdammer, die dit jaar als vrijdagrijder voor Red Bull in actie kwam, neemt het stuur over van Christian Klien. De Oostenrijker is aan de kant gezet, omdat hij op zoek is naar een ander Formule 1-team en niet is ingegaan op de aanbiedingen van Red Bull om volgend jaar in de Amerikaanse Champ Car-serie of de DTM te rijden.
bron: http://www.veronicatv.nl
Nederlands Formule 1-team, 2 Nederlandse rijders...ga zo door!
REGENKAISER

Robert Doornbos rijdt de laatste drie Formule 1-races van het seizoen voor het team van Red Bull. Zo heeft het team maandag bevestigd. De 24-jarige Rotterdammer, die dit jaar als vrijdagrijder voor Red Bull in actie kwam, neemt het stuur over van Christian Klien. De Oostenrijker is aan de kant gezet, omdat hij op zoek is naar een ander Formule 1-team en niet is ingegaan op de aanbiedingen van Red Bull om volgend jaar in de Amerikaanse Champ Car-serie of de DTM te rijden.
REGENKAISER
Re: Doornbos rijdt laatste drie races voor Red Bull
Regenkaiser schreef:Doornbos rijdt laatste drie races voor Red Bull![]()
REGENKAISER

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- zipperscales
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Als Schumacher wereldkampioen wordt, dan krijgt Ferrari geen nummer 1 en 2 op de wagen, naar ik dacht. Gaat het destijds niet net als met Hill? Een nummer 0 op de wagen?
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Niet per se. Hill koos ervoor om met een "0" te rijden.zipperscales schreef:Als Schumacher wereldkampioen wordt, dan krijgt Ferrari geen nummer 1 en 2 op de wagen, naar ik dacht. Gaat het destijds niet net als met Hill? Een nummer 0 op de wagen?
Ik weet niet hoe het alles regelementair in elkaar steekt, maar rijden met de nummer 1 zal lastig worden als (P)MS niet meer rondbeukt in de F1.
Doornbos krijgt een cadeautje van RBR. Erg sjiek

Ik hoop dat hij 3 mooie resultaten neer kan zetten.

- Curbstone Models
- Contacteer:
volgens mij mag een team gewoon 1 & 2 voeren als ze kampioen geworden zijn... ook als de kampioen het team verlaat...
maar ze mogen ook gewoon hun huidige nummer behouden als de wereldkampioen niet meer voor hun rijdt.
Een wereldkampioen mag echter zijn nummer wel meenemen naar een nieuw team...
Barrichello behoefde toch ook geen tweede te zijn in het kampioenschap om met nummer 2 te mogen rondrijden... dat er geen ander nummer zo toepasselijk was op Barrichello, dat is weer een ander verhaal.
maar ze mogen ook gewoon hun huidige nummer behouden als de wereldkampioen niet meer voor hun rijdt.
Een wereldkampioen mag echter zijn nummer wel meenemen naar een nieuw team...
Barrichello behoefde toch ook geen tweede te zijn in het kampioenschap om met nummer 2 te mogen rondrijden... dat er geen ander nummer zo toepasselijk was op Barrichello, dat is weer een ander verhaal.
-
- Moderator