Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Waarneer kunnen we de Porsche GT3's van de 2005 Le Mans (SPARK) editie verwachten? Ik ben razend benieuwd naar jou bevindingen, bij staan ze na de DTM op de lijst
Markopolo schreef:Zien er weer very nice uit Mike!
Waarneer kunnen we de Porsche GT3's van de 2005 Le Mans (SPARK) editie verwachten? Ik ben razend benieuwd naar jou bevindingen, bij staan ze na de DTM op de lijst
Hoi Polo,
Ik heb al heel veel GT3's van MINICHAMPS en ONYX en ook een EBBRO. Ik wil er zeker wel één van SPARK bij hebben maar ze hebben niet de hoogste prioriteit. Er zijn nog wat andere modellen die voorrang krijgen.
BTW hoe is het met de site? Er is weer een maandje voorbij ...
model1op43 schreef:[..] BTW hoe is het met de site? Er is weer een maandje voorbij ...
Wordt nog wel een maandje
Maar Spark brengt de 4 Porsche uit die Minichamps niet uit gaat brengen en aangezien je toch veel van de Le Mans spaart moeten deze er toch wel komen, toch
Een Jaguar XJR-12 uit Le Mans 1991 (SPARK).
De auto's werden 2e, 3e en 4e. Dit is een model van de als 4e gefinishte omdat één van mijn favoriete coureurs Andy Wallace er mee reed.
Meteen maar even een groepsfoto en ook al mijn 'oude' Jags even opnieuw gefotografeerd
Op zich ben ik qua design absoluut geen fan van deze wagen, maar indrukwekkend is hij wel! Goede aanwinst, je hebt een mooie serie nu!
Mooie groepsfoto!