Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Tja, ik vond je 1:43-verzameling eigenlijk altijd erg leuk. Lekker gevarieerd en veel gave modellen... best jammer dat je die allemaal weg hebt gedaan.
tom schreef:Tja, ik vond je 1:43-verzameling eigenlijk altijd erg leuk. Lekker gevarieerd en veel gave modellen... best jammer dat je die allemaal weg hebt gedaan.
De meeste 1:43 heb ik gelukkig nog. Achteraf ben ik blij dat het niet zo wilde vlotten met de verkoop
Een gemengde verzameling is best leuk, je kunt de schalen apart houden of per merk verschillende schalen naast elkaar laten zien. Dat kan elkaar leuk aanvullen.
Er zijn helaas een paar mooie modellen verkocht (waaronder de Ferrari 250 SWB, Lamborghini Murcielago 40th Anniversary, de Jaguar C-Type en D-Type, de SLR McLaren, Lamborghini Jota en SL500 dealeruitgave), maar zoals gezegd heb ik gelukkig het overgrote deel nog. Dit is het overzicht van nu, vanuit deze basis kan ik de 1:43 collectie weer nieuw leven inblazen en verder uitbreiden (de markering is om en om per merk, alle modellen op het lijstje heb ik nog). En ik zal waarschijnlijk nóóit meer iets verkopen om te voorkomen dat ik er later weer spijt van krijg!
Porsche schreef: Berouw komt na de zonde
Bezint eer ge begint
Beter naar Armand geluisterd
,,Verzamel als hoofdschaal 1/43 & neem er af&toe eens een 1/18 bij
Porsche schreef: Berouw komt na de zonde
Bezint eer ge begint
Beter naar Armand geluisterd
,,Verzamel als hoofdschaal 1/43 & neem er af&toe eens een 1/18 bij
Ja, ik know.... Armand had gelijk
Ik heb je al lang niet meer gezien daar trouwens
De arme man heeft er een nekhernia aan overgehouden
Ik zei al bij de vorige update dat het mooi zou zijn om een klassieke VW Kever naast mijn New Beetle te kunnen zetten. Nu was ik vanavond op bezoek bij een vriendin die helemaal gek is op Kevers en zo'n 20 jaar geleden een aantal modellen in verschillende schalen had gekocht/gekregen. Omdat zij eigenlijk niks meer met de modellen deed heeft zij ze aan mij gegeven.
Het zijn drie modellen in 1:18 en drie modellen in 1:24. Ze zijn zoals gezegd al oud maar dat maakt ze er in mijn ogen niet minder mooi om. En de foute kleurtjes horen er bij. Hier alvast een eerste impressie, betere foto's volgen!