Bart & zijn collectie 1:43...UPDATE 05-08-'08, P.9
Re: Bart & zijn collectie 1:43...UPDATE 24-2 P.6
Mooie aanwinsten! Die Ford GT40 en Subaru uit je vorige update kon ik ook niet weerstaan voor dat geld... best mooi gemaakt!
Re: Bart & zijn collectie 1:43...UPDATE Houten p.7
Na lange afwezigheid (tijd- en geldgebrek) weer een update! Deze heb ik laatst 'tussendoor' gekocht, de Volvo C30 van Schuco Junior:

Dan de grote vangst in 1x, zaterdag was ik weer eens naar de NAMAC geweest en prima koopjes gedaan:

Weer een fraaie beurs, met zelfs een hal meer dan de vorige (en eerste) keer voor mij in september...toch weer een paar items van mijn verlanglijst kunnen halen
Eerst een gaatje in mijn verzameling dat ik voor 3 euro heb kunnen vullen, de Porsche Cayenne Turbo van Cararama:

Rover SD1 van Vanguards, waarvoor ik werkelijk alle soorten gereedschap nodig had om hem van het belachelijk ingewikkelde schroef-plaatje te verwijderen...:

Mooie Alfa Romeo 2600 Sprint van M4:

En in hetzelfde thema, de Fiat Dino 2000 Coupé van Edison:

Dan de supercars, te beginnen met de TVR Tuscan (eindelijk in de goede kleur gevonden) van Vitesse:

Deze zocht ik ook al langer, de Lamborghini Diablo van Minichamps in Copper/Diablo Rosso metallic:

En dan de klapper van de beurs wat mij betreft: de prachtige Koenigsegg CCX van AutoArt:

Ook nog wat 3 inch gekocht, zie http://www.3inchforum.nl/viewtopic.php? ... c&start=30
Toch leuk om weer eens iets te hebben voor een update
Bart

Dan de grote vangst in 1x, zaterdag was ik weer eens naar de NAMAC geweest en prima koopjes gedaan:

Weer een fraaie beurs, met zelfs een hal meer dan de vorige (en eerste) keer voor mij in september...toch weer een paar items van mijn verlanglijst kunnen halen

Eerst een gaatje in mijn verzameling dat ik voor 3 euro heb kunnen vullen, de Porsche Cayenne Turbo van Cararama:

Rover SD1 van Vanguards, waarvoor ik werkelijk alle soorten gereedschap nodig had om hem van het belachelijk ingewikkelde schroef-plaatje te verwijderen...:

Mooie Alfa Romeo 2600 Sprint van M4:

En in hetzelfde thema, de Fiat Dino 2000 Coupé van Edison:

Dan de supercars, te beginnen met de TVR Tuscan (eindelijk in de goede kleur gevonden) van Vitesse:

Deze zocht ik ook al langer, de Lamborghini Diablo van Minichamps in Copper/Diablo Rosso metallic:

En dan de klapper van de beurs wat mij betreft: de prachtige Koenigsegg CCX van AutoArt:

Ook nog wat 3 inch gekocht, zie http://www.3inchforum.nl/viewtopic.php? ... c&start=30
Toch leuk om weer eens iets te hebben voor een update

Bart
Dat zijn erg mooie modellen, lekker gevarieerd ook!
- Powersprint
- Schaal: 1:18
Wat is die Koenigsegg toch een plaatje

- Tom_Aston-Martin
hele mooie gevarieerde update!! Met als klapper de prachtige koenigsegg

hele mooie gevarieerde update

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jolly Club
Die Koenginngssegge vind ik net als een Zonda te lillijk om naar te kijken, maar je TVR.. en vooral de Fiat Dino en Rover SD1 zijn heerlijke modellen 

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
- FordMustangGT
Zeer mooie en gevarieerde aanwinsten, de Rover SD1 heeft mijn voorkeur 

- straatauto
- Contacteer:
Prachtige aanwinsten.
Vooral de Rover is een superfraai model (ik heb hem in het zwart)
Ik was zaterdag ook in Houten en heb uiteraard weer wat alledaagse auto's gekocht.
Vooral de Rover is een superfraai model (ik heb hem in het zwart)
Ik was zaterdag ook in Houten en heb uiteraard weer wat alledaagse auto's gekocht.
Kijk ook eens op mijn Website: http://straatauto.weebly.com
Schitterende Koenigsegg, letterlijk en figuurlijk.
Ik wist zelfs niet dat die metallic verf had.

Ik wist zelfs niet dat die metallic verf had.
- Montezemolo
- Contacteer:
Schitterende aanwinsten zeg, Vooral die Koenigsegg is werkelijk een topstuk
Montezemolo

Montezemolo

Modelautoforum: 100% ADH
Die SD1 is werkelijk subliem
. Dat model moet ik ook hebben!!! 

@Dizono: hij is erg mooi maar wel vooral van de buitenkant; er zitten bijvoorbeeld geen tellertjes in het dashboard.
Het is weer tijd voor een update! stevig in de aanbiedingenbak van Modelcarworld.de gegrabbeld en hele leuke dingen gevonden, daar gaan we dan:
Ik had nog geen Bugatti's en dat kan natuurlijk niet. Snel opgelost met een (verrassend mooie) Type 41 Royale van Solido en een Type 57S Atlantic van Brumm:

Nog zo'n prachtige jaren '30-auto: de Cadillac V16 van Ixo:

Iets minder oud maar minstens net zo mooi (en fabuleus afgewerkt, zelfs de centrale wielnaaf draait niet met het wiel mee!): de Ferrari 250 GTE van Bang:

Nog meer oud, snel en vooral erg Italiaans: Lancia Fulvia 1.3 HF Coupé van DeAgostini:

Fiat 130 Coupé van Starline:

Alfa Romeo 1750 Berlina van M4:

Dan de Franse youngtimers: Renault Fuego van Ixo/Altaya:

En deze mooie BX van Altaya zocht ik al heel lang:

En een vreemde eend in deze update: de Smart Forfour van Schuco, ook deze is erg mooi gedetailleerd:

Dat was m weer voorlopig! Nu mijn vitrines maar eens gaan herschikken...
(-edit-) Bijna vergeten, deze heb ik in de tussentijd ook nog aan mijn verzameling toegevoegd: Fiat Nuova 500 van Norev (dealer editie) en Alfa Romeo Brera van M4:

Het is weer tijd voor een update! stevig in de aanbiedingenbak van Modelcarworld.de gegrabbeld en hele leuke dingen gevonden, daar gaan we dan:
Ik had nog geen Bugatti's en dat kan natuurlijk niet. Snel opgelost met een (verrassend mooie) Type 41 Royale van Solido en een Type 57S Atlantic van Brumm:

Nog zo'n prachtige jaren '30-auto: de Cadillac V16 van Ixo:

Iets minder oud maar minstens net zo mooi (en fabuleus afgewerkt, zelfs de centrale wielnaaf draait niet met het wiel mee!): de Ferrari 250 GTE van Bang:

Nog meer oud, snel en vooral erg Italiaans: Lancia Fulvia 1.3 HF Coupé van DeAgostini:

Fiat 130 Coupé van Starline:

Alfa Romeo 1750 Berlina van M4:

Dan de Franse youngtimers: Renault Fuego van Ixo/Altaya:

En deze mooie BX van Altaya zocht ik al heel lang:

En een vreemde eend in deze update: de Smart Forfour van Schuco, ook deze is erg mooi gedetailleerd:

Dat was m weer voorlopig! Nu mijn vitrines maar eens gaan herschikken...
(-edit-) Bijna vergeten, deze heb ik in de tussentijd ook nog aan mijn verzameling toegevoegd: Fiat Nuova 500 van Norev (dealer editie) en Alfa Romeo Brera van M4:

Laatst gewijzigd door bart85 op zo 11 mei 2008 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- FordMustangGT
Re: Bart & zijn collectie 1:43...UPDATE 11-05-'08 p.7
Zeer mooie en leuke modellen, vooral de Renault de Ferrari en Renault vind ik top