Modelissimo..

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D ik koop ook regelmatig bij modelissimo en ja ze vragen 10 euro verzendkosten maar dan wel op heel je bestelling dus als je 4 of 5 wagens koop blijft het ook 10 euro daar komt nog bij dat je toch nog winst doet tegen over de meeste winkels hier in belgie .
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Timo911
Contacteer:

Bericht door Timo911 »

@ Honda.f1 en Sad Rebel : pm verzonden.

En ik vergelijk alleen met 1/18 Porsches, en aangezien mn verzameling daar vrij compleet in is koop ik ook niet meer elke week modellen.. In veel gevallen komen er maar 1 of 2 nieuwe tegelijk uit en dan wegen die verzendingskosten echt wel door..
Soms kosten ze evenveel, soms is Modelissimo 5a8 euro goedkoper, maar tel daar 10 euro verzending bij en Modelissimo word weer duurder.
Sad Rebel

Bericht door Sad Rebel »

Ik heb dinsdag 4 auto’s van Autoart bestel bij deze Duitse vrienden, met hierbij de duidelijke opdracht dat ze ten laatste vrijdag moesten geleverd worden. Donderdagochtend (9 30 uur) was het pakketje geleverd en verzorgd ingepakt zoals altijd. Twee van de modellen stonden trouwens de helft van de prijs die aangerekend wordt door een andere bekende Duitse internetverkoper. Ik blijf héél tevreden over deze winkel :thump_up: en aangezien er geen klassieke automodelwinkel in mijn buurt is, zijn de verzendkosten absoluut niet overdreven.
As you get older it is harder to believe in heroes, but it is a sort of necessary.
Per ardua ad astra
Lexusfreak

Bericht door Lexusfreak »

Sad Rebel schreef:Ik heb dinsdag 4 auto’s van Autoart bestel bij deze Duitse vrienden, met hierbij de duidelijke opdracht dat ze ten laatste vrijdag moesten geleverd worden. Donderdagochtend (9 30 uur) was het pakketje geleverd en verzorgd ingepakt zoals altijd. Twee van de modellen stonden trouwens de helft van de prijs die aangerekend wordt door een andere bekende Duitse internetverkoper. Ik blijf héél tevreden over deze winkel :thump_up: en aangezien er geen klassieke automodelwinkel in mijn buurt is, zijn de verzendkosten absoluut niet overdreven.

10euro verzending val wel mee, vergelijken met Nederland.

Frank stuurde laatst een envelop op...was hooguit 1kg wat erin zat..maar je moet wel mooi voor 10kg betalen.
Corvetteboy
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Corvetteboy »

Dinsdag een model besteld, vandaag (donderdag) ontvangen.
Zoals gewoonlijk goed verpakt en veilig thuis geraakt

Modelissimo :thump_up:
Niek-106
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Niek-106 »

heb hier maandag 29 oktober 2 modellen besteld en gister 7 november binnen gekregen.
was allemaal netjes en stevig verpakt, alleen de levering liet wat op zich wachten.

nou heb ik ze wel via internet bankieren vooraf betaald, kan het dan zijn dat de levering wat langer op zich laat wachten?

Niek 8)
Afbeelding
Corvetteboy
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Corvetteboy »

Niek-106 schreef:heb hier maandag 29 oktober 2 modellen besteld en gister 7 november binnen gekregen.
was allemaal netjes en stevig verpakt, alleen de levering liet wat op zich wachten.

nou heb ik ze wel via internet bankieren vooraf betaald, kan het dan zijn dat de levering wat langer op zich laat wachten?

Niek 8)
Als je met internet bankieren betaald is een week wachten normaal.
Als je met visa betaald heb je je bestelling al na 3 dagen.
rpi
Schaal: 1:18

Bericht door rpi »

Ik heb donderdagavond laat twee Auto Art modellen besteld en vrijdagochtend had ik een mailtje ontvangen dat het die dag op de post ging. Ik verwacht het maandag of dinsdag binnen te hebben. Met Visa betaald.

Bij vooraf overmaken duurt de betaling al 2 à 3 dagen, dus is een week dan heel normaal.
Michae11

Bericht door Michae11 »

Veel besteld en altijd keurige prijzen , snel en goed verpakt.
De site is een soort nieuwssite voor mij om bij te houden wat er allemaal uitkomt. Niets dan lof!

Mike
Sad Rebel

Bericht door Sad Rebel »

Ik wil het einde van het jaar afsluiten met wat lof voor mijn Duitse vrienden. Op 22/12/07 heb ik een drietal Autoart's besteld bij Modelissimo. In tegenstelling tot vorige malen, werden ze niet geleverd na twee à drie dagen (Kerstmis zat er natuurlijk tussen). Een mail gestuurd naar Modelissimo en binnen het half uur een berichtje teruggekregen met de boodschap dat de bestelling wat verlaat was omwille van de Kerstdrukte bij DHL. De mail vermeldde ook dat de auto’s in België waren (depot Taxipost Lummen) en maandag (31/12/07) zouden geleverd worden (wat ook daadwerkelijk het geval is). De zending was perfect en er zat een cataloog van Maisto (2007) bij. Mijn internetwinkel voor 2007 en waarschijnlijk ook voor 2008 is dan ook Modelissimo.
As you get older it is harder to believe in heroes, but it is a sort of necessary.
Per ardua ad astra
Porsche

Bericht door Porsche »

Auto Art raceauto´s Porsche 911 (996) GT3 RSR No.21, Zolder 2006 Pink Pig schaal 1:18 Limited Edition 2000 pcs.

item-no. Manufacturer: 80671
verkoopprijs incl. BTW Euro 79,95 artikelnummer: 30872
plus verzendkosten bij elke bestelling
Ik heb dit model voor 65 gekocht bij Grijp aus Germany plus 10 euro verzendingskosten
Om nu Modelissimo Goedkoop te noemen :?: Hallo Kroket :doh:
Afbeelding
tom

Bericht door tom »

Niet alles is er inderdaad goedkoop...
Lexusfreak

Ik was er tevreden over....tot nu toe....Vorige week al het geld overgemaakt van de Porsche's, welk in 2x omdat ik de 997 later had besteld.

Gisteren een mail gestuurd:

We did not receive the payment yet, but we will send the parcel after receipt directly.
ServaesStijn

Bericht door ServaesStijn »

Lexusfreak schreef:Ik was er tevreden over....tot nu toe....Vorige week al het geld overgemaakt van de Porsche's, welk in 2x omdat ik de 997 later had besteld.

Gisteren een mail gestuurd:

We did not receive the payment yet, but we will send the parcel after receipt directly.
Dit kan misschien wel te maken hebben met al de feestdagen er tussen. Dan werken de banken niet allemaal om volle kracht en kan zo'n overschrijving eventueel langer duren.
Lexusfreak

ServaesStijn schreef:[..]

Dit kan misschien wel te maken hebben met al de feestdagen er tussen. Dan werken de banken niet allemaal om volle kracht en kan zo'n overschrijving eventueel langer duren.

Een mail terug gestuurd met screenshots dat ik het heb overgemaakt....kreeg ik een mail terug van...

The payment has arrived, we send the parcel today.

:evil:
Plaats reactie