Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
F40F50ENZO schreef: Die ambulance (en ook een lijkwagen) zie je steeds vaker opduiken, ook op e-bay.
Ik zat er zelf nét naast dit weekend met bieden, maar die ambulance vindt ik erg vet en zal vast ook hier wel geraken.
Hij is gelukkig gewoon écht op schaal en niet op zijn Bburago's, de schaal aangepast aan de bestaande standaard doos.
die ambulance is echt een aanrader!!! super mooi! reden dat ik de lijkwagen niet heb is omdat mn moeder zoiets echt vreselijk vind xD
F40F50ENZO schreef: Die ambulance (en ook een lijkwagen) zie je steeds vaker opduiken, ook op e-bay.
Ik zat er zelf nét naast dit weekend met bieden, maar die ambulance vindt ik erg vet en zal vast ook hier wel geraken.
Hij is gelukkig gewoon écht op schaal en niet op zijn Bburago's, de schaal aangepast aan de bestaande standaard doos.
Ik heb n.a.v. de gemiste bieding een herkansingsaanbod gekregen, dus de ambulance is inmiddels onderweg.
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Dan zijn zeker nette prijzen , 30euro voor een mooie AA is zeker niet teveel,
heb ook een aantal mooie BMW2002 modellen gezien voor 2 tientjes van AA.
Ben ook benieuwd naar je foto's.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .