Formule 1 2011

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Niek-106
Schaal: 1:18
Contacteer:

Re: Formule 1 2011

Bericht door Niek-106 »

1: Alonso.
2: Button.
3: Massa.
Afbeelding
TestaRossa
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door TestaRossa »

Crapzooi, ik werk om het weekend en dan ook nog onregelmatige diensten. Dit weekend begint al lekker..........vroege dienst (dwz 6:15 uur beginnen), dus als ik mazzel heb kan ik nog ergens iets opvangen op tv tussendoor :cry:
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Silverarrow

Bericht door Silverarrow »

@ TestaRossa: Kun je het niet opnemen? Is het na die tijd gewoon een kwestie van vingers in je oren en ogen dicht totdat je het terug kan kijken (spreek uit eigen ervaring :) ).

Weet iemand of de Formule 1 via live streaming op 't internet te bekijken is?
Afbeelding
v8-vette

Bericht door v8-vette »

Maarten Mercedes schreef:Zo de wekker alvast ingesteld op 6.50 :D
Let je wel op de zomertijd? , ik zat vorig jaar een uur te vroeg achter de tv 'lekker' carspotters te kijken :doh:
Maarten Mercedes
Contacteer:

Bericht door Maarten Mercedes »

Ben benieuwd of ze HRT laten starten :think:
Het zou wel knap zuur zijn als ze na al die moeite niet van start mogen gaan. Aan de andere kant houden ze dan Hamilton niet op :mrgreen: :thump_up:
Maarten
Afbeelding
Flickr
Roebas

Bericht door Roebas »

v8-vette schreef:
Maarten Mercedes schreef:Zo de wekker alvast ingesteld op 6.50 :D
Let je wel op de zomertijd? , ik zat vorig jaar een uur te vroeg achter de tv 'lekker' carspotters te kijken :doh:
De klok gaat een uur vooruit, dus dan ben je een uur te laat, niet te vroeg.

Groeten Roeland.
Het is alweer lang geleden dat ik mijn laatste schaalmodel heb aangeschaft.
11 Maart was de laatste keer, zeker komkommertijd.
v8-vette

Bericht door v8-vette »

oei Vetteltje #1 :| , Alonso 5 , en Hamilton goed erbij op de 2de startplaats.
hoop dat dit niet een voorbode is voor een Red bull opermachtig seizoen :(
Silverarrow

Bericht door Silverarrow »

Quote van Barrichello:
Ik was helemaal niet van plan om Rosberg daar in te halen, ik was alleen maar mijn positie aan het verdedigen ten opzichte van Kobayashi.
Kobayashi reed al minstens anderhalve autolengte achter je man, wat een %^&$*@(#! En dan nog wegkomen met een drive through ook :evil: . Aan de andere kant Mercedes was nou niet echt potten aan 't breken. Als hun niveau zo blijft als nu, zijn ze de domper van het jaar :thump_down: .

Wel een sterke race van Petrov, hulde aan hem :worshippy: ! Vettel onverslaanbaar ( :yawn: ) en Alonso heeft 't spelletje weer heel aardig uitgespeeld i.t.t. Massa, die ze er beter dit jaar dan volgend jaar uit hadden kunnen knikkeren. Voor z'n ongeluk twijfelden veel mensen al aan z'n kwaliteiten en na het ongeluk is 't er helaas voor Massa niet beter op geworden.
Afbeelding
v8-vette

Bericht door v8-vette »

hulde voor Petrov en Perez (s?) :worshippy:
Alonso reed een top race , en daarom is hij (winaar of niet ) mijn favoriet. :worshippy:
als dit een voorbode is voor de rest van het seizoen zit ik gebeiteld :dance:
Maarten Mercedes
Contacteer:

Bericht door Maarten Mercedes »

Het team van Sauber overweegt om protest aan te tekenen tegen de diskwalificatie van Sergio Perez en Kamui Kobayashi.
Achtervleugel
De twee Sauber-coureurs werden enkele uren na afloop van de Grand Prix van Australië uit de uitslag geschrapt omdat de achtervleugel van hun auto niet aan de technische reglementen voldeed. Het tweetal eindigde in de race op een respectabele zevende en achtste plek.

Teleurstellend
"Dit is een zeer verrassende en teleurstellende uitkomst," liet technisch directeur James Key weten in een reactie. "Er is een probleem met het bovenste element van de achtervleugel. Dit gebied is echter irrelevant voor de werking van de vleugel en heeft dus ook duidelijk geen voordeel opgeleverd. We zullen het onderdeel nogmaals goed inspecteren en we zijn van plan om de beslissing aan te vechten."
Ja hoor, de eerste rel is al weer een feit :doh:

Al hoop ik wel dat Sauber gelijk krijgt want het is knap Censuur dat Perez zijn punten kwijt raakt :cool:
Maarten
Afbeelding
Flickr
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Weer dat duffe vingertje van Vettel. Tussen de deur ermee! Hamilton kwam nog goed mee, ondanks een losse vloer onder zijn wagen :P Daar had ik in een Lada ook wel eens last van. Barri dacht weer dat hij eindeloos veel ruimte had in een bocht. Mercedes moet zijn doel voor dit jaar een beetje bijstellen. Lotus Renault zag er fraai uit. Petrov deed het fraai.
Ferrari10flrb
Contacteer:

Bericht door Ferrari10flrb »

Wel een aardige race. Mclaren verrassend snel. Button beetje dom bezig. Webber krijgt het moeilijk of was het het thuissyndroom?. Massa wederom niet overtugiend. Alonso wel snel maar zoals me wel vaker opvalt, een goede starter is het niet. Mercedes ook wat tegenvallend, mede door anderen. Petrovgeweldig gereden. HRT hoort gewoon niet in de F1 thuis, zeer amateuristisch.

Het banden gebeuren komt mij wat kunstmatig over en de beweegbare vleugels heeft volgens mij nog niet tot veel meer inhaalmanoevres geleid.
the_stig
Contacteer:

Bericht door the_stig »

Een beetje off-topic.
Voor de race in Melbourne mocht Button met een 2008 McLaren en V8 supercar enkele rondjes rijden op Bathurst. :drool:

officiele video
http://www.youtube.com/watch?v=vLCVk5J-f-4" onclick="window.open(this.href);return false;

fan video
http://www.youtube.com/watch?v=b_vVGr4kD18" onclick="window.open(this.href);return false;

full onboard lap
http://www.youtube.com/watch?v=x4XVF3jJL5Q" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
TestaRossa
Contacteer:

Hieronder de reden van het tempo van Heidfeld tijdens de race. Er zijn geen bewegende beelden van de aanrijding schijnt, maar dus wel foto's van de schade. Tijdens de 1e ronde is Buemi in de 11e bocht in contact gekomen met de bolide van Heidfeld, waardoor Nick ongeveer zo'n 1,5 sec per ronde verloor door de schade. Tijdens de quali had hij o.a. last van KERS-problemen. Hopelijk is hij in Maleisie weer verder vooraan te vinden. Zonde van de DQ van de Saubers overigens, volgende keer iets beter het huiswerk doen. Ze gaan dan ook niet meer in beroep tegen de diskwalificatie. Kan niet wachten tot de volgende race......al moet ik dan ook weer werken :evil:

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
TestaRossa
Contacteer:

Wat een grapjas ook die Webber.........zich een beetje achter Schumi verschuilen. Tijdens de handtekeningensessie in China laat Webber zijn grote liefde zien. Leuk plaatje :lol:

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
Plaats reactie