Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ja, de rode versie is inderdaad de 2003 versie want deze heeft een andere spoiler dan de 2001 versie. De witte gt3-r is gewoon een zelfde uitgave, alleen met een iets andere deur constructie... Mooi model trouwens die gt3
Carfanatic schreef:1- het is natuurlijk de mercedes 190e 2- alle autoart millenium edities kosten vrijwel hetzelfde
Daarom zei ik ook uit mijn hoofd. Vond het model niet zo interessant.
Dit bericht heb ik ooit een keer gevonden. En daar vielen me 2 dingen in op. Het achter houden van modellen en de verhoging. Aangezien er nu plots zoveel en snel los komt klopt dat achterhouden blijkbaar, Daarom vraag ik me dat andere dus af. Ben benieuwd wat er op de lijsten staat.
http://www.scale18.com schreef:Auto Art Forces Price Increase Auto Art has just forced all dealers to increase their prices to within 10% of their suggest retail. They were holding all shipments of new product until compliance was verified. Below is a summary of our old price and the new compliant price. As you can see it is quite significant. Product released before 2005 is not affected. All preorders are under this new pricing structure effective immediately.
We are extending a special last chance offer to our valued customers on this email list. Any orders placed by members of our email list for Auto Art product between now and the end of this week will receive the old pricing. Now is the time to get all of your wanted cars from Auto Art on preorder.
To order, simply go online and place your order with the new pricing. We will adjust it for you automatically when your order is processed in our office. Your order confirmation from us will show the correct price. To view Auto Art items on preorder go to our New Products page or use this special link Auto Art Preorders This page may take a minute to load as there are over 300 products that are affected.
1/43 scale was $29.50 now $31.45 1/43 scale was $32 now $35.95 1/43 scale was $39.50 now $49.45
1/18 scale was $47.50 now 58.45 1/18 scale was $49 now 62.95 1/18 scale was $49.50 now 62.95 1/18 scale was $54 now $67.45 1/18 scale was $58 now $76.45 1/18 scale was $64 now $89.95
Heb deze ook in de verzameling van maisto
Is het zelfde verhouding.
Dat komt waarschijnlijk dat de andere porsche op 16 inch staan en deze op 18 inch wielen.
Zal morgen een foto maken hiervan.
Voor de mensen die de huidige kleuren van de Mustang GT niet mooi vinden. Ik las op een ander forum dat er 3 andere kleuren in de maak zijn. Deze zullen tevens gelimiteerd zijn met 6000 stuks per kleur. Of het waar is ik weet het niet.
Hier zijn wat foto's van de bugatti veyron in zwart/blauw, ben blij dat ik nog geen van de andere kleuren heb gekocht want deze is echt mooi, alleen dat rode??