Plaats hier de bugs van het forum

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
tom

Bericht door tom »

En hij laat 'staad' door in plaats van 'staat' :mrgreen:

(geintje!)
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Markopolo schreef:Er staad namelijk niet meer zo'n colommetje rechtsonderin met "ignore" enz.

Bij mij wel :|
Oprichter van modelautoforum.nl
wvniersen
Contacteer:

Bericht door wvniersen »

bij mij werkt de spellingscontroleur ook zonder problemen en met Ignore......
tom

Bericht door tom »

Ben ik nou gek of klopt de systeemtijd niet?

OK, beetje gestoord dan... :)
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

tom schreef:Ben ik nou gek of klopt de systeemtijd niet?

De tijd kun je in je profiel aanpassen.
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

"Lees de regels nog eens door. Dit zal je geest verhelderen en het bespaard de forumcrew een hoop werk."

Typ foutje bespaart moet met een t
elcamino
Schaal: 1:18

inloggen

Bericht door elcamino »

Elke keer als ik op het forum kom komt er een groot vlak dat ik me moet inloggen en wachtwoord moet geven.
Ik sta altijd ingelogt zonder af te melden.

En ik heb het idee dat er nieuwe berichten zijn in de onderwerpen.
Dat deze niet rood aangefinkt zijn.
wvniersen
Contacteer:

Bericht door wvniersen »

bij mij werkt de onderschrift niet...wat ik ook doe ik zie hem niet in mijn berichten verschijnen....
tevens de icoontjes die ik al eens eerder aangegeven heb zijn nog niet aangepast....

misschien iets voor de volgende update...

groet Winno
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Muiter schreef:Dit heeft denk ik met de beveiliging van je computer te maken, probeer dit forum eens meer 'rechten' te geven. Een stuk terug in dit topic staat daar het e.e.a. over.

Oke dat was het dus. Blijkbaar komen mensen dit vaker tegen dus. Is er iets van een help-pagina waar dit soort vaker voorkomende dingen/problemen samen staan (het plaatsen van plaatjes is bv ook al regelmatig naar boven gekomen)? Of is dat anders een idee?

Misschien is het handig dat mensen dan naar 1 pagina kunnen waar, qua opzet net als bv. de regels van het forum, de meest voorkomende problemen met een oplossing samen staan.

Muiter schreef:Ik heb dit op 3 computers gecontroleerd en ik heb geen problemen 8)

Als ik kijk werkt het niet, kijk ik nog een keer werkt het nog niet, zeg ik er wat van dan werkt het weer. :? Maar goed ik zeg niks meer anders denkt straks iedereen dat ik gek ben... :mrgreen:

En ik zag dat in het blokje wie is online Moderator de zelfde kleur heeft als de 'gewone' leden terwijl namen van de moderators juist die donkere/dikke blauwe kleur hebben. Vrienden staat er in het groen en vrienden zijn ook groen.
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

ik heb http://www.muiter.nl en http://www.modelautoforum.nl als vertrouwde websites. De beveiliging voor deze webdomeinen staat zover ik kan nagaan allemaal vrijwel op nul...

en als ik gebruik maak van de shoutbox heb ik geen problemen... echter...

zodra ik een topic wil toevoegen of een antwoord wil geven moet ik steeds opnieuw mijn wachtwoord en password invullen. Ondanks dat ik cookies, javascripts en de hele ratsakidee aan heb staan...

én... ik heb er op alle vijf computers last van...

Ik snap het dus even niet meer.... (ps. ik draai SBS2003)
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

wvniersen schreef:bij mij werkt de onderschrift niet...wat ik ook doe ik zie hem niet in mijn berichten verschijnen....

Wat wil je dan plaatsen? Misschien kan ik dan het probleem achterhalen.

St. Paul schreef:Misschien is het handig dat mensen dan naar 1 pagina kunnen waar, qua opzet net als bv. de regels van het forum, de meest voorkomende problemen met een oplossing samen staan.

Ik zal dit op mijn 'to do' lijst zetten.

St. Paul schreef:En ik zag dat in het blokje wie is online Moderator de zelfde kleur heeft als de 'gewone' leden terwijl namen van de moderators juist die donkere/dikke blauwe kleur hebben. Vrienden staat er in het groen en vrienden zijn ook groen.

Wat bedoel je precies?

Howling Wolf schreef:misschien is dit al eerder gepost : maaar af en toe krijg ik een mailtje die aangeeft dat ik een nieuwe PB heb. Dan klik ik op de link, en wat zie ik dan? u heeft geen nieuwe berichten :( :?

Als iemand jou een PB stuurt krijg jij automatisch een e-mail. Als hierna de afzender het bericht verwijderd voordat jij het hebt gelezen dan heb je wel de e-mail gekregen en niet de PB.

Curbstone Models schreef:én... ik heb er op alle vijf computers last van...

Dan weet ik het eerlijk gezegd ook niet. Ik hoop binnenkort de software van dit forum een flinke update te geven en ik ga er van uit dat de problemen dan zijn opgelost.
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

Vanuit het forum naar de portal:

Avatar On Index $lang['Welcome'] = "Welcome"; // Welcome // Extra pages $lang['Forummodel'] = 'Forummodel'; $lang['History'] = 'History'; $lang['Shoplist'] = 'Shoplist'; $lang['Election'] = 'Elections'; $lang['Contactform'] = 'Contact form'; $lang['Forummeeting'] = 'Forummeeting'; $lang['Contactbedankt'] = 'Thank you'; $lang['Target'] = 'Target'; $lang['Newsletter'] = 'Newsletter'; $lang['Friend'] = 'Become a friend'; $lang['Partner'] = 'Become a partner'; $lang['Modelcarelection'] = 'Modelcar of the year election'; $lang['Modelcarshopelection'] = 'Modelcarshop of the year election'; $lang['Catalog'] = 'Catalog'; //added to autogroup mod $lang['No_more'] = 'Only administrators can add memebers'; $lang['No_add_allowed'] = 'automatic user addition is not allowed'; $lang['Join_auto'] = 'You may join this group, since your post count meet the group criteria'; $lang['Recent_links'] = 'Recent Links'; $lang['Guestbook'] = 'Guestbook'; // Anti Robotic Registration $lang['Wrong_reg_key'] = 'Anti Robotic Register Validation Error'; $lang['Validation'] = 'Validation'; $lang['Validation_explain'] = 'To make sure you are not a robot, please type what letters you see in the image right'; // User Notes MOD $lang['Notes'] = 'My notes'; $lang['About_notes'] = 'Notes about %s'; $lang['Notes_disabled'] = 'Notes have been disabled.'; $lang['Note_posted'] = 'Posted on'; $lang['Note_posted_by'] = 'Posted by %s on'; $lang['Note_add'] = 'Add note'; $lang['Note_edit'] = 'Edit/delete this note'; $lang['Note_del'] = 'Delete this note'; $lang['Note_edit_error'] = 'You can only edit your own notes'; $lang['Note_del_error'] = 'This note doens\'t exist'; $lang['Note_title'] = 'Title'; $lang['Note_keywords'] = 'Keywords'; $lang['Note_keywords_explain'] = 'Place words here wich will help you find this note back later.'; $lang['Note'] = 'Note'; $lang['Note_explain'] = 'Typ your note here, wich will be remembered for later use. You\'re the only one who can read this note.'; $lang['Note_disable_BBCode'] = 'Disable BBCode in this note'; $lang['Note_disable_Smilies'] = 'Disable Smilies in this note'; $lang['Note_search_method'] = 'Search in'; $lang['Note_no_search_results'] = 'No search results'; $lang['Note_search_result'] = '%s match found'; // 1 result $lang['Note_search_results'] = '%s matches found'; // 2 results $lang['Note_back'] = 'Go back'; $lang['Viewing_Notes'] = 'Viewing his notes'; $lang['Import_note'] = 'Import note into this post'; $lang['Import_note_go'] = 'Add'; $lang['Select_note'] = 'Select a note'; $lang['Add_user_note'] = 'Post a note about this user'; $lang['New_note_about'] = '%s has posted a new note about %s'; $lang['Receive_mail_about'] = 'Notify on new Note about a user'; ?> phpBB :

Error doing DB query userdata row fetch

DEBUG MODE

SQL Error : 2013 Lost connection to MySQL server during query

SELECT u.*, s.* FROM phpbb_sessions s, phpbb_users u WHERE s.session_id = '0bcfcabc95fbf8d463d027b7ceac0327' AND u.user_id = s.session_user_id

Line : 246
File : /var/www/html/modelcars/forum/includes/sessions.php

????????????????????????????????
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Zat een fout in het taalbestand (engels) het is nu verholpen.
model1op43
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Als ik berichtjes aan het moderaten ben in de beurs of prive collecties word ik uit Explorer geknikkerd op het moment dat ik de wijziging doorvoer.
Ik krijg dan een foutmelding die ik naar MicroSOF mag sturen ...
De wijziging wordt wel doorgevoerd, maar ik moet IE opnieuw starten...
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
Tim

Bericht door Tim »

Opera gebruiken. :mrgreen:
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
Gesloten