(geintje!)
Muiter schreef:Dit heeft denk ik met de beveiliging van je computer te maken, probeer dit forum eens meer 'rechten' te geven. Een stuk terug in dit topic staat daar het e.e.a. over.
Muiter schreef:Ik heb dit op 3 computers gecontroleerd en ik heb geen problemen![]()
wvniersen schreef:bij mij werkt de onderschrift niet...wat ik ook doe ik zie hem niet in mijn berichten verschijnen....
St. Paul schreef:Misschien is het handig dat mensen dan naar 1 pagina kunnen waar, qua opzet net als bv. de regels van het forum, de meest voorkomende problemen met een oplossing samen staan.
St. Paul schreef:En ik zag dat in het blokje wie is online Moderator de zelfde kleur heeft als de 'gewone' leden terwijl namen van de moderators juist die donkere/dikke blauwe kleur hebben. Vrienden staat er in het groen en vrienden zijn ook groen.
Howling Wolf schreef:misschien is dit al eerder gepost : maaar af en toe krijg ik een mailtje die aangeeft dat ik een nieuwe PB heb. Dan klik ik op de link, en wat zie ik dan? u heeft geen nieuwe berichten![]()
Curbstone Models schreef:én... ik heb er op alle vijf computers last van...