Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Dag mede maffers, dan nu echt het laatste model voor het jaar binnen, was in de eerste instantie zeer blij dit model voor een leuk bedrag over te kunnen nemen, nou die blijdschap veranderde wel toen ik het model net uit de doos haalde, want wat blijkt, de voorruit zit met grote klodders lijm vast aan mechanisme (volgens mij kan mijn neefje van 2 nog beter met secondelijm over weg) dus zal bij CMC binnenkort even een nieuw ruitje aanvragen en even contact opnemen met de verkoper, anyhou, toch even foto's van deze zeer zeldzame aanwinst;
niet meer in collectie
tot volgend jaar
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti
Ondanks het naar, geplakte ruitje, is het een model van sublieme klasse uiteraard! Heel erg mooi weergegeven door CMC deze Mercedes die ik erg, erg mooi vind.
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Had die verkoper dan geen melding gemaakt van dat mislukte ruitje ? Is met de binnenkant van het rechter voorwiel ook iets mis mee of lijkt dat maar zo ?
Laat iets weten als het gelukt is bij CMC om een nieuw ruitje ?
The Red Dream schreef:Had die verkoper dan geen melding gemaakt van dat mislukte ruitje ? Is met de binnenkant van het rechter voorwiel ook iets mis mee of lijkt dat maar zo ?
Laat iets weten als het gelukt is bij CMC om een nieuw ruitje ?
Verkoper heeft idd niks gezegt, maar ik weet dat CMC een prima onderdelen service heeft (heb er ervaring mee) dus ik zal vast wel een nieuw ruitje krijgen, alleen is het CMC team tot en met 11 januari afwezig, dus ik moet even geduld hebben, model is behoorlijk vies, dus het is allemaal vuil wat je op het rechtervoorwiel ziet
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti