Hallo,
zaterdag was @ferdinand hier samen met zijn vriendin voor een gezellige avond uit en hij kwam ook weer met een model aan wat hij voor me gemaakt heeft.
Hij had ook nog 12 banden bij zich van pirelli die waren voor de ford's van wevers en kuiper jr/sr.
Er zaten bf goodrich banden onder maar we hadden allebij niet goed gekeken en het hele team heeft in de ADAC rally in duitsland '06 verplicht met pirelli moeten rijden dus heeft @ fedinand effe een banden wissel toegepast van 4 minuten 12 nieuwe banden onder de ford's.
hier de foto hoe ze nu zijn met de goede banden.
Ja en dan 1 van de mooiste modellen die @fedinand heeft gemaakt voor me en samen met de schilt s12b zijn het echt twee toppers in me collectie.
Het is de subaru impreza s12b wrc van onze nederlandse toppers van eldijk en Groenewoud ze reden met deze auto de Hellendoorn rally 2008.
helaas was het voor hun een nare rally tijdens een proef kregen een een ongeluk en verloor mark van eldijk een deel van ze hand dus met deze gedachte er bij is het gaaf om nu dit model thuis te hebben.
en een overzichtsfoto van de twee s12b modellen van schilt en van eldijk samen.

.
Nou dat was dus een mooie verrassing van @ferdinand dat hij het model al klaar had, en ik wil hem dan ook nog effe via deze weg bedanken.
Mvg, Rudie