Oudere Porsche 911 modellen 1/18

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
Gesloten
DaChrist
Contacteer:

Oudere Porsche 911 modellen 1/18

Bericht door DaChrist »

Ik ben op zoek naar oudere modellen van de Porsche 911. Welk merk heeft ze en bij welk merk zien ze fatsoenlijk uit. Ik zoek naar modellen met Autoart kwaliteit op de schaal 1/18. Vooral modellen van de eerste generatie 911's ben ik naar op zoek. En dan wel naar straatversies, geen circuitauto's.

Op de site van Autoart staan ze wel, maar zonder afbeeldingen dus ik weet niet hoe ze uitzien.

Als iemand een mooi model van een oude 911 heeft zou ik het op prijs stellen als hij hier een foto van kan posten :)

Meteen nog even een kort vraagje erachteraan: Op de site van autoart staat ook dat ze de cayenne hebben, alleen heb ik deze nog nooit ergens gezien. Is deze leverbaar?
Timo911
Contacteer:

Bericht door Timo911 »

De eerste generatie 911 , daar zijn er nog geen van verschenen op 1/18.
De 911 2.4 L is er wel van 1972 en de RS ook. Beiden van Universal Hobbies / Eagle's Race. Maar dat is wel niet te vergelijken met AutoArt ( ook de prijs niet.. kdenk dat je ze voor minder dan de helft van de prijs hebt dusja.. )

964 cabrio en targa bestaan van Anson, maar is zeer zwak van afwerking.

993 reeks is van UT, vergelijkbaar met AutoArt kwaliteit, niet meer nieuw te koop, dus sommige ga je vrij veel moeten betalen, andere ga voor niet veel geld vinden..
DaChrist
Contacteer:

Bericht door DaChrist »

Waarom staan die 911's van 1968 dan wel op de site van autoart? Komen die nog uit?

Anson ben ik niet in geinteresseerd, ik zoek toch een hogere kwaliteit. En UT Models, is dat echt als Autoart? Wat ik op foto's zie valt me toch wel tegen.
Timo911
Contacteer:

Bericht door Timo911 »

Ja die staan al lang op die site, maar kdenk dat het echt wel nog lang gaat duren eer die gaan uitkomen..

Minchamps heeft zo ook twee 911 modellen al 3 jaar aangekondigd, als het al geen 4 jaar is ondertussen :? de SC , coupe en cabrio..

UT-Models, kvin die goed van afwerking, ze zijn tenslotte toch al wat jaartjes oud en ze hebben "volle ruiten" velgen zijn proper afgewerkt en er zijn er ook bij met remschijven.. De lak is in orde.. Interieur is ook goed, alleen geen tapijt, maar vind ik persoonlijk geen must.. En omgerekend, een UT-Models kostte vroeger rond de 30a35 euro, AutoArt nu 60a65 dusja..
Motor is inderdaad nie goed, maarja, die van AutoArt vind ik al even slecht. En het meeste van de tijd staat je model er toch maar..
Diciotto
Schaal: 1:43

Bericht door Diciotto »

Inderdaad. Bovendien is UT dé referentie voor de 993.
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
DaChrist
Contacteer:

Bericht door DaChrist »

Ik vind de 993 van UT er op de meeste foto's die ik zie nogal 'plastic' uitzien :)
forzamasta
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door forzamasta »

Minichamps komt met een oer-911.
Release staat op november...
St. Paul

Bericht door St. Paul »

En aangezien Minichamps de nieuwe Porsches in rap tempo verliest aan andere fabrikanten en ook andere grote namen ziet verdwijnen denk ik dat meer oude type Porsches niet lang meer laten wachten. Die mogen ze namelijk nog produceren en Porsche is toch nog 1 van de belangrijkste merken bij Minichamps. Is toch 1 van de dikkere laatste stroohalmen die ze hebben. De Aigo hebben ze een mooi modelletje van gemaakt maar zal geen bestseller worden ben ik bang.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gesloten