Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hallo,
Dit is mijn eerste bericht ooit
Maar.....wie weet Toevallig of er ook een model 1:43 of anders mag ook, bestaat van de SPYKER SUV Peking to Paris????
...gaat het nieuwe modelmerk Neo er volgend jaar of over twee jaren wel één maken, als ze een contract met Spyker kunnen tekenen wat ik eigenlijk wel verwacht en zeer zeker hoop!
...gaat het nieuwe modelmerk Neo er volgend jaar of over twee jaren wel één maken, als ze een contract met Spyker kunnen tekenen wat ik eigenlijk wel verwacht en zeer zeker hoop!
Ga er maar van uit dat Replicars en Spyker geen contract meer tekenen Die vrienschap is aardig over
Via de nieuwsbrief van DDV models uit Belgie ddvmodels@telenet.be.
Dit is een bevriende leverancier van modelauto's en boeken .
Zijn naam is Yves de Vooght hij staat ook regematig in Houten met veel BBR en andere handgebouwde modellen.
BMW M3 GTR schreef:Laten we hopen dat Spyker meer modellen gaat uitbrengen, en misschien ook een 1:18 model gaat uitbrengen!! (Bij minichamps of autoart )
Ja dat zou echt fantastisch wezen als dat zou gebeuren . Maarja heb er een hardhoofd in