Aangezien ik samen met Tim weer alle dagen zal werken in en rond het stadium tijdens de MonsterJam shows in September/Oktober. (Arnhem en waarschijnlijk ook Antwerpen)
We zullen helpen met de opbouw van het stadion, aanwezig zijn tijdens de shows als track-crew-members, assisteren in de pits enz. enz. enz.
Ik heb regelmatig contact heb met zowel coureurs, mechanics als mensen van de organisatie, wil ik jullie op de hoogte houden van de laatste nieuwtjes...
Laatste updates en nieuwtjes:
* De 25th anniversary Grave Digger zal naar zeker Europa komen.
Coureur is nog niet bekend.

---
* Batman zal zeker naar Europa komen, John Seasock is de vaste coureur dit jaar, chief mechanic is Coty. (vorig jaar was hij 2nd mechanic van Grave Digger)

---
* De nieuwe MonsterMutt Dalmatian komt naar Europa.
Wie er in gaat rijden is nog niet 100%zeker, contract word met een beetje mazzel deze week ondertekent door Candy Jolly....

Ik spreek haar regelmatig, 2 weken geleden werd er een pakket met "goodies" voor Tygo bezorgd.
Daarin o.a. een MonsterMutt-Dalmation Cap - een vlag - foto's met handtekeningen - en het "2007 Yearbook" met handtekingen van Candy en d'r zus Courtney die in de Pastrana 199 truck rijd.

D'r zusje Courtney Jolly en d'r Pastrana 199 truck:

---
* Inferno bestaat niet meer, het chasis van deze truck is na de Europese tour 2006 in stukken geslepen. Het werd door z'n ouderdom niet meer veilig gekeurd. Het Inferno-chasis was van oorsprong van Grave Digger #3 en was gebouwd in 1989...
---
* Ik krijg vanuit Amerika geen ontkennende, maar ook geen bevestigende antwoorden op mijn vraag of er een nieuwe "SHREK-truck" naar Europa komt. Deze truck werd (zonder foto) aangekondigd op MonsterJam.nl.
Echter: 2 dagen nadat ik voor meer informatie naar USHRA-LiveNation e-mailde, was deze aankondiging verdwenen van de site... Vreemd, of had dit nog niet bekend mogen worden??? Ik hou jullie op de hoogte..

---
* Jessy "Twig" (vorig jaar chief-mechanic van Grave Digger tijdens de Europa tour 2006) heeft dit jaar de verantwoording voor de techniek en de mechanics van het TAZ-team en het US-Airforce-Afterburner-team in Amerika.
Hij komt zeker naar Europa.
De US-Airforce-Afterburner truck heeft 't zwaar gehad de laatste maand, veel schade omdat er tijdens 2 opeenvolgende weekenden brand is ontstaan, gelukkig kon driver: Damon Bradshaw er zonder letsel uitkruipen...
Jesse signing Tygo's Grave Digger bike:

Jesse:

---
* Voor de verzamelaars van MonsterTrucks minaturen: Deze zijn vollop in diverse schalen te koop.
Inmiddels zijn er al 28 verschillende 2007 1/64 trucks te koop en zijn er 4 nieuwe 1/24 op de markt verschenen..
Inmiddels heb ik 99% van mijn 2007 collectie compleet..

* Wil je alles weten over MonsterTruck schaal modellen, kijk dan hier:
http://www.monstertruckcollectors.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben daar 1 van de moderators (MadRat is mijn nickname)

Toegevoegd na 1 minuten:
Nieuwe namen bekend voor de MonsterJam European Tour 2007 Line Up.
Het heeft even geduurd maar er zijn weer twee nieuwe namen om toe te voegen aan de line up van Monster Jam 2007.
De huidige wereldkampioen John Seascock, coureur van de Batman truck en de Teenage Mutant Ninja Turtle truck zullen ook van de partij zijn tijdens de shows in Nederland.
De line-up van trucks waarvan nu bekend is dat zij naar nederland komen zijn:
Grave Digger
Monster Mutt Dalmation
Maximum Destruction
Escalade
El Toro Loco
Taz
Teenage Mutant Ninja Turtle
Batman
Ik weet er nog 2 maar die mag ik nog niet bekend maken...

Foto's van de trucks die zeker komen:
Batman

Grave Digger

Monster Mutt Dalmation

Maximum Destruction

Escalade

El Toro Loco

Taz

Teenage Mutant Ninja Turtle

Greetz, "MadRat"