Wat zijn de voordelen van ....:vriend van het forum:....???
Wat zijn de voordelen van ....:vriend van het forum:....???
Wat zijn de voordelen wanneer je vriend van het forum wordt, door een bijdrage van een 10 euro te investeren in dit forum? Misschien kan iemand dit precies uit de doeken doen. Ben namelijk aan het overwegen om forum vriend te worden alleen de voordelen zijn voor mij nog niet duidelijk uiteen gezet.

- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Join the club! 

Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

Het gaat mij niet over die 10 euro maar meer wat er in de toekomst georganiseerd gaat worden en dergelijke daar ben ik meer benieuwd naar. Waar moet ik dan aan denken??
Lijkt me wel heel leuk, om (financieel-)lid te worden, zal der eens serieus over nadenken.
Wat voor activiteiten zullen er dan in de toekomst ontplooit worden door modelautoforum.nl??

Lijkt me wel heel leuk, om (financieel-)lid te worden, zal der eens serieus over nadenken.
Wat voor activiteiten zullen er dan in de toekomst ontplooit worden door modelautoforum.nl??

- Schumi28
- Forumbestuur
- Contacteer:
Er is voor deze club een image uploader beschikbaar zodat je je plaatjes op dit forum kunt plaatsen zonder dat je dat via een ander website moet doen.
De vrienden van het forum hebben een zwaardere stem dan gewone leden als er bijvoorbeeld een beslissing moet worden genomen over de layout, indeling enz. van dit forum.
Nou dat zijn alvast 2 voordelen

Zo telt je stem dus volgend jaar zwaar mee in de verkiezing van de modelauto van het jaar

Ik wil niet Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! doen, maar die verhalen van 'dan krijg je in de toekomst misschien ooit eens korting' zijn voor mij niet bepaald een aanzet om vriend van het forum te worden. Dan wacht ik nog wel even tot het zeker is dat vrienden van het forum kortingen krijgen en dan betaal ik dan wel.
- model1op43
- Contacteer:
2cv schreef:Ik wil niet Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! doen, maar die verhalen van 'dan krijg je in de toekomst misschien ooit eens korting' zijn voor mij niet bepaald een aanzet om vriend van het forum te worden. Dan wacht ik nog wel even tot het zeker is dat vrienden van het forum kortingen krijgen en dan betaal ik dan wel.
Mijn mening is dat als je insteek om vriend te worden alleen maar een financiële is, je het misschien maar niet moet doen ...
Laatst gewijzigd door model1op43 op do 06 mei 2004 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

- Markopolo
- Forumbestuur
- Contacteer:
model1op43 schreef:2cv schreef:Ik wil niet Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! doen, maar die verhalen van 'dan krijg je in de toekomst misschien ooit eens korting' zijn voor mij niet bepaald een aanzet om vriend van het forum te worden. Dan wacht ik nog wel even tot het zeker is dat vrienden van het forum kortingen krijgen en dan betaal ik dan wel.
Mijn mening is dat als je insteek om vriend te worden alleen maar een financiële is, je het misschien maar niet doen ...
Hier sluit ik me volledig bij aan.
- Muiter
- Vriend voor het Leven
- Contacteer:
2cv schreef:Ik wil niet Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! doen, maar die verhalen van 'dan krijg je in de toekomst misschien ooit eens korting' zijn voor mij niet bepaald een aanzet om vriend van het forum te worden. Dan wacht ik nog wel even tot het zeker is dat vrienden van het forum kortingen krijgen en dan betaal ik dan wel.
Om eerlijk te zijn vind ik wel een beetje Dat mag jij heul niet zeggen van moeke!. De naam is 'Vrienden van het forum' en niet 'Vriend van jezelf' Zoals één van de vrienden het zo mooi omschreef voor 0,84 eurocent per maand ben je niet alleen "vriend van het forum" maar ook vriend van je eigen hobby.
'Vrienden van het forum' houdt primair in dat je bijdraagt aan het blijven voortbestaan van dit forum. Ik heb dit forum opgezet om een leuke plek te hebben waar op een normale manier gepraat kan worden over modelauto's. Vanaf het begin heb ik geweten dat dit mij geld gaat kosten en dat is ook niet erg. Aangezien alle leden samen ervoor zorgen dat het forum elke maand de datalimiet met een aantal Gb's overschrijdt kan ik straks een flinke rekening verwachten, het is daarom fijn als er een (flink) aantal leden zijn die financieel bijdragen.
Als er in de toekomst voordelen komen aan dit lidmaatschap dan is dat voor de 'vrienden' mooi meegenomen maar dat mag niet de reden zijn om lid te worden.
Oprichter van modelautoforum.nl
-
Ik ben vriend van het forum geworden om financieel te ondersteunen. Ik hoef hier geen voordeel uit te halen. Het hoofddoel van "Vrienden van het forum" is, dat Muiter (Beheerder forum) straks geen eigen kosten meer hoeft in te steken om het forum in de lucht te kunnen houden. Ik heb al grote bewondering voor Muiter, dat hij dit forum heeft opgezet en de extra onkosten voor het voortbestaan van dit forum grotendeels uit eigen beurs betaald.
Ik hoop dan ook dat meerdere leden zich gaan aansluiten bij de club "Vrienden van het forum" en in de toekomst een reserve potje kan worden opgebouwd als Muiter geen eigen onkosten meer heeft voor het in stand te houden van dit mooie forum. Hoe meer zielen, hoe gunstiger het straks alleen maar wordt. Om 84 Euro cent per maand in dit forum te steken zal toch voor de meesten leden geen rampzalige gevolgen hebben.
Indien er in de toekomst een reservepotje wordt opgebouwd, doordat hopelijk de club "Vrienden van het forum" alleen maar groter wordt, dan kunnen er pas nuttige aktiviteiten georganiseerd worden in het voordeel van de "Vrienden voor het forum" van het geld dat over blijft als de forum onkosten betaald zijn. Tenminste, dat lijkt mij de bedoeling.
Dus leden, twijfel niet en meldt je aan bij de club "Vrienden van het forum" als je behoefte hebt om een steentje te willen bijdragen om dit forum voor 84 Eurocent per maand financiel te ondersteunen en misschien in de toekomst leuke dingen te kunnen gaan ondernemen.
Ik hoop dan ook dat meerdere leden zich gaan aansluiten bij de club "Vrienden van het forum" en in de toekomst een reserve potje kan worden opgebouwd als Muiter geen eigen onkosten meer heeft voor het in stand te houden van dit mooie forum. Hoe meer zielen, hoe gunstiger het straks alleen maar wordt. Om 84 Euro cent per maand in dit forum te steken zal toch voor de meesten leden geen rampzalige gevolgen hebben.
Indien er in de toekomst een reservepotje wordt opgebouwd, doordat hopelijk de club "Vrienden van het forum" alleen maar groter wordt, dan kunnen er pas nuttige aktiviteiten georganiseerd worden in het voordeel van de "Vrienden voor het forum" van het geld dat over blijft als de forum onkosten betaald zijn. Tenminste, dat lijkt mij de bedoeling.
Dus leden, twijfel niet en meldt je aan bij de club "Vrienden van het forum" als je behoefte hebt om een steentje te willen bijdragen om dit forum voor 84 Eurocent per maand financiel te ondersteunen en misschien in de toekomst leuke dingen te kunnen gaan ondernemen.
Laatst gewijzigd door The Red Dream op vr 07 mei 2004 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.