Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Naar aanleiding van yordy's ombouwprojecten besteld en vandaag ontvangen: een setje Kinesis Motorsport velgen.
Oorspronkelijk bedoeld om onder een Jadi TVR Sagaris te plaatsen, maar hiervoor zijn de velgen helaas te breed. Een ander plan was om ze onder een Autoart Impreza te plaatsen, maar deze heb ik nog niet binnen.
Vervolgens gekeken naar een andere geschikte kandidaat om ze te testen. Uiteindelijk viel mijn oog op mijn Ferrari F355 van UT Models. De velgen zijn echt van precies hetzelfde formaat als de originele en daardoor passen ze optisch perfect. Ik ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden. Kijk en huiver!
Een dergelijke metamorfose is altijd een gevoelig onderwerp onder de (Ferrari-)liefhebbers. Ik moet toegeven dat ik zulke velgen nooit onder een echte zou durven plaatsen (dan zou ik eerder voor een setje Challenge-velgen gaan zoals op onderstaande foto), maar daarom is het juist leuk om dat wel bij een model te doen. Geeft toch weer een andere kijk op een model waarvan 90% in dezelfde, standaard vorm rondrijdt.