Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Ik heb een nieuwe gebruikersgroep opgezet. Leden van deze groep krijgen een nieuwsbrief als er iets leuks te melden is zoals een leuke aktie van een sponsor.
Als je de nieuwsbrieven wilt ontvangen kun je jezelf aanmelden.
Laatst gewijzigd door Muiter op za 19 jun 2004 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.
ik heb me ook een hele poos geleden al aangemeld voor de nieuwsbrief, maar ik heb er nog nooit één ontvangen Heb ik iets verkeerd gedaan, of is er nog nooit een nieuwsbrief uitgekomen...
Bij mij hetzelfde. Ik weet niet wie er allemaal belast is met het verzorgen van de nieuwsbrief maar ik zou er graag eentje ontvangen. Anders kan ik net zo goed die functie weer uitzetten
Dat komt waarschijnlijk omdat de sponsors het gewoon via de site doen. Maar misschien dat er in de toekomst wel gebruik van gemaakt gaat worden. (Als de Forummeeting helemaal rond is bv. )
kwiebje schreef:Anders kan ik net zo goed die functie weer uitzetten