Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Ik heb dit schaalmodel in de tijd 2 keer gekocht om een wit te kunnen maken
ik heb 1 gedemonteerd aleen ben ik dom geweest en de ramen erin laten zitten dus de achterraam is een beetje wazig geworden. Vermits ik niet gespoten heb maar met "dissolvant express" de decals deraf heb gehaald zijn er in de heel dunne spleetje nog sporen van het fluo rood. zelf heb ik daar niet zoveel last ven
coolpappa04 schreef:is prachtig geworden ,mijn complimenten,zeg met die disolvent express wordt te lak daar niet mat van??en zo niet waar koop je dit?
ik denk het wel want als je te lang op een plek wrijft als de decals al weg zijn dan komt de verf ook los, vooral op plaatsen waar de lak dunner is. In de smalle spleten. dus het beschadigd wel
Kunnen die decals er niet gewoon afgehaald worden door ze vochtig te maken? En als de lak een beetje dof wordt, gebruik je toch gewoon een beetje cleaner o.i.d. om hem weer te laten glanzen?