Het AutoArt klets- en discussiedraadje - Deel 1
Het AutoArt klets- en discussiedraadje - Deel 1
Heb je leuk of interessant nieuws gelezen in het "Autoart 1:18"-draadje en wil je graag je mening geven, een discussie voeren, je bewondering uitspreken of ideeen uit wisselen? Doe dit dan in dit draadje, dit scheelt een hoop ergenis van andere members.
- Jolly Club
Wat hoort er nou in dit topic?
Discussie over AutoArt en over de nieuwe producten?
En wat hoort er dan in het 1:18 race draadje?
Ik begrijp er maar weinig van.....
Vragen stellen over openslaande deurtjes mag hier, maar als je iets wil weten over de release van een model... moet dat dan daar......
"Overbodig commentaar"
?
Discussie over AutoArt en over de nieuwe producten?
En wat hoort er dan in het 1:18 race draadje?
Ik begrijp er maar weinig van.....
Vragen stellen over openslaande deurtjes mag hier, maar als je iets wil weten over de release van een model... moet dat dan daar......
"Overbodig commentaar"

Dit topic heeft eigenlijk de volgende opzet:
- In het "Autoart 1:18"-topic worden alleen nieuwtjes gepost, zoals bijv. het uitkomen van een nieuw model;
- In dit topic kunnen mensen hun mening geven of discussieren over bijv. datzelfde model.
Voorbeeld:
Ricardo post in het "Autoart 1:18"-topic nieuws over een nieuw model:
Vervolgens vertelt Wassink dat hij het een geweldig model vindt en stelt een vraag:
Bracer:
- In het "Autoart 1:18"-topic worden alleen nieuwtjes gepost, zoals bijv. het uitkomen van een nieuw model;
- In dit topic kunnen mensen hun mening geven of discussieren over bijv. datzelfde model.
Voorbeeld:
Ricardo post in het "Autoart 1:18"-topic nieuws over een nieuw model:
Dit hoort in het "Autoart 1:18"-topic.Ricardo schreef:
En de Mad Max Interceptor is ook geplaatst in de coming soon sectie![]()
Vervolgens vertelt Wassink dat hij het een geweldig model vindt en stelt een vraag:
Dit hoort dan in dit topic te worden gepost (voor de duidelijkheid het liefst met een quote van de post van Ricardo), want vervolgens post Ricardo ook weer wat in datzelfde topic:Wassink schreef:Die M535i is echt een juweel zeg! Prachtige eighties power.
Maar is dat blauw/zwarte interieur conform wat BMW toen leverde?
Gevolgd door nogmaals Wassink:Ricardo schreef:[..]
Echt de kleuren van de jaren 80
Nou heb ik hier zelf geen problemen mee, maar vinden sommige andere gebruikers dit wel erg vervelend, omdat zij steeds denken dat er een leuk nieuwtje is gepost:Wassink schreef:[..]
![]()
![]()
Bracer:
Rsh scuderia:Bracer schreef:Het is al eens gezegd maar mensen kunnen we alsjeblieft ophouden met te zeggen dat je al EEEEUWEN op een model zit te wachten en dat je ze zo gaaf vind? Dat je er een mening over hebt, best maar als die niet gaat over de nauwkeurigheid van de detaillering ervan of zoiets dan geef die in privetopics ofzo. Begin me er onderhand wel aan te storen om iedere keer als ik in dit topic kijk dat bedoeld is voor aankondigingen en uitgaves van Autoart steeds weer zulke nutteloze opmerkingen aan te treffen.
Etc..rsh_scuderia schreef:[..]
Jammer dat het Aa-topic eens per 3 maanden ontaard in een topic met zinnen en "bijdragen" als "die wil ik ook", "die moet ik hebben", "komt er ook een blauwe".
Als er blijkbaar geen nieuws staat, dan moet je het toch echt afwachten. De Aa-topic verliest daardoor steeds meer zijn waarde als informatiebron
Laatst gewijzigd door DTM op di 28 aug 2007 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- Powersprint
- Schaal: 1:18
- emiel-peugeot
- Powersprint
- Schaal: 1:18