Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ben zondag naar de Champcars op Zolder geweest, erg genoten van de champcars, het weer maar ook vooral van de support races als EuroBoss (oude F1 en indy bakken) ADAC GT3 en BRL. Ondanks dat Zolder echt een zeer slecht circuit is voor fotografie heb ik toch nog zo'n 1000 ( ) foto's kunnen maken. Was voor mij voor het eerst met een spiegelreflex. Wat gaat dat lekker zeg, vooral bij pannen. Merk wel dat ik nog wel een heftigere lens mag gaan kopen. Excuses voor het gebrek aan variatie, maar als je geen perhesje hebt, zijn er maar weinig plekken waar je zonder obstakels kan fotograferen.
Prachtige foto's Bij een eventueel volgend bezoek van de Champcar aan ons land, wil ik wel gaan, de foto's hebben mijn overtuigd. Vooral volgende bolide (zie foto) vind ik prachtig. Maar aangezien mijn interesse voor bolides vrij recent is, heb ik absoluut geen idee van de autofabrikant of van het type. Een bijkomende vraag, bestaat deze wagen ook in 1/18 (ik hoop wat mijn onwetendheid door de kenners op dit forum wordt vergeven) .
As you get older it is harder to believe in heroes, but it is a sort of necessary.
Per ardua ad astra
Zeer mooie foto's! En dat voor de eerste keer met een spiegelreflex. Ik ben ook zondag geweest en heb ook een aantal foto's gemaakt. Helaas wel maar met een sony cybershot. Maar ze zijn toch nog wel goed gelukt.
Hoe heb je de foto's scherpgesteld? Handmatig of automatisch?