de bedoeling van dit project is het ombouwen van een clio v6 zelfbouwkit van
revell. Aangezien ik deze in mijn eerdere jaren had gebouwt en deze niet zo mooi afgewerkt was en er van alles door mijn vriendin was afgebroken, zoals spiegels, antennes en achteruitkijkspiegel...was ikvan plan om deze clio v6 eens wat op te vorlijken door het interieur en de buitenkant een leuke paintjob te geven en de bumper wat bij "plamuren"...
ik heb niet zoveel foto's tussendoor kunnen maken helaas, omdat mijn ouders de camera mee hadden naar disney world parijs...

maar hier is hij zoals hij eerst was:

en hier na een paintjob en wat extra dingen zoals een nieuwe antenne en de spiegels er weer op...zoals je kan zien heb ik de gaten met de mist lampen dichtgemaakt en de bumper een iets forsere uitstraling gegeven...
ik heb ook de motor wat mooie accenten gegeven...en de hele binnen bekleding is in de zelfde kleur als het groen op de buitenkant...onder de auto de pot van de uitlaat en de onderkant van de motor nog wat kleur gegeven...
ik heb er een lekkere bling bling bak van gemaakt, terwijl ik daar eigenlijk zelf helemaal niet van hou, maar vind het wel grappig...