TAC rally 2007 Celica AT185(int + klaar)

Plaats reactie
Gebruikersavatar
flame
Berichten: 284
Lid geworden op: vr 27 jul 2007 23:39
Locatie: Belgium,naast m'n gebuur!

TAC rally 2007 Celica AT185(int + klaar)

Bericht door flame »

Deze wagen ga ik nu maken op schaal 1/43, ik heb hem getekend op 1/43 en op 1/24, met dank aan vriend voor de goede foto's :wink:
Basis:Altaya
De wagen op 1/1 De basis die je in de krantenwinkel kunt vinden.
Afbeelding
Er komen natuurlijk wel andere velgen op
Laatst gewijzigd door flame op vr 04 jan 2008 14:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
flame
Berichten: 284
Lid geworden op: vr 27 jul 2007 23:39
Locatie: Belgium,naast m'n gebuur!

Bericht door flame »

Ik heb hem klaar gemaakt en nu begin ik met het zetten van de decals, graag hier een paar foto's ervan :lol:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Zo dat was het weeral,heb je vragen laat maar komen,gtrz Flame :wink:
Gebruikersavatar
flame
Berichten: 284
Lid geworden op: vr 27 jul 2007 23:39
Locatie: Belgium,naast m'n gebuur!

Re: TAC rally 2007 Celica AT185(int + klaar)

Bericht door flame »

Ik heb het interieur al aan gepakt, en ben hem terug in elkaar aan het zetten, de lichten geverft zoals het is op een 1/1 en de velgen aan gepast, graag hier een paar foto's ervan. :wink:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Zo dat was het weer voor nu,graag tot de volgende reeks,vragen laat maar komen. :zwaai:
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Re: TAC rally 2007 Celica AT185(int + klaar)

Bericht door rpi »

Mooi werk weer, net als je andere ombouwprojecten. Kun je de foto's van de originelen altijd wel makkelijk vinden? Het lijkt me moeilijk om foto's van alle kanten te vinden.

Een vraagje over het plakken van de decals: Hoe doe je dat? Niet dat ik aspiraties heb zulke gelikte ombouwen te maken als jij, maar ik heb een 1:18 Minichamps Porsche 956L Le Mans besteld en een setje Rothmans decals. Uiteraard wil ik die zo goed mogelijk opbrengen en liefst dat ze er ook nooit meer afgaan.

Heb zo links en rechts al iets gelezen over Micro sol etc, maar weet het fijne daar niet van.

Mocht je een kleine toelichting willen geven, dan zou ik je zeer dankbaar zijn.
Gebruikersavatar
flame
Berichten: 284
Lid geworden op: vr 27 jul 2007 23:39
Locatie: Belgium,naast m'n gebuur!

Re: TAC rally 2007 Celica AT185(int + klaar)

Bericht door flame »

rpi schreef:Mooi werk weer, net als je andere ombouwprojecten. Kun je de foto's van de originelen altijd wel makkelijk vinden? Het lijkt me moeilijk om foto's van alle kanten te vinden.

Een vraagje over het plakken van de decals: Hoe doe je dat? Niet dat ik aspiraties heb zulke gelikte ombouwen te maken als jij, maar ik heb een 1:18 Minichamps Porsche 956L Le Mans besteld en een setje Rothmans decals. Uiteraard wil ik die zo goed mogelijk opbrengen en liefst dat ze er ook nooit meer afgaan.

Heb zo links en rechts al iets gelezen over Micro sol etc, maar weet het fijne daar niet van.

Mocht je een kleine toelichting willen geven, dan zou ik je zeer dankbaar zijn.
Je kan ze aan brengen met elke softner voor decals,ik zelf gebruik set en sol.En als ales erop staat gewoon vernissen.De foto's vraag ik aan een fotograaf die naar die rally gaat.:worshippy:
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Re: TAC rally 2007 Celica AT185(int + klaar)

Bericht door rpi »

flame schreef: Je kan ze aan brengen met elke softner voor decals,ik zelf gebruik set en sol.En als ales erop staat gewoon vernissen.De foto's vraag ik aan een fotograaf die naar die rally gaat.:worshippy:
OK, dank voor de toelichting :thump_up2:
Kyle
Berichten: 218
Lid geworden op: wo 12 dec 2007 20:52
Locatie: Lisse

Re: TAC rally 2007 Celica AT185(int + klaar)

Bericht door Kyle »

Het resultaat mag er zijn. :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy:
Groeten Kyle

Porsche rules! :D :D :cool:
Plaats reactie