Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Ik ben weleens in drachten geweest, maar ik kan me er weinig van meer van voorstellen. Het is een hele tijd terug.
Ik ging ook vaak naar Dokkum naar een modelbouwwinkel, maar deze hebben weinig Ferrari 1/18 en hebben ook meer verstand van treintjes...
Ik moest daar zo lang op de Ferrari Enzo wachten dat ik hem maar via internet heb besteld en ook nog goedkoper uit was met verzendkosten erbij!
Dan heb je in Leeuwarden nog 1 of 2 winkels.. Heel vroeger ben ik in één van die winkels geweest, maar weet niet meer waar deze zit! Iemand een idee? Ik heb daar mijn eerste 2 Ferrari's gekocht (2e hands, zonder doos en zo stoffig als de pest, maar heb ze nog steeds) maar het waren daar toen heel aardige mensen...